Η Chiara Ferragni στην καμπάνια της Intimissimi

    Στη νέα lingerie καμπάνια του brand δεν βλέπουμε εσώρουχα, αλλά γυναίκες που ακολούθησαν τα όνειρά τους. Μούσα είναι η Chiara Ferragni, η οποία από μπλόγκερ έγινε CEO της δικής της εταιρίας και influencer με παγκόσμια επιρροή.

    Η Chiara Ferragni στην καμπάνια της Intimissimi
    1 / 4

    «Οι γυναίκες είμαστε πολλά παραπάνω από ένα ωραίο σώμα, είμαστε εργάτριες με ιδέες και όνειρα. Μου αρέσει που η Intimissimi τις στηρίζει και τις βοηθά να νιώθουν δυνατές», σχολιάζει η Chiara Ferragni για την καμπάνια Empowered Women στην οποία πρωταγωνιστεί. Η ίδια διανύει την καλύτερη περίοδο της ζωής της. Έγινε μαμά πριν λίγους μήνες, σχεδιάζει τον γάμο της με το σύντροφό της και τραγουδιστή Fedez, ενώ ανέλαβε και το τιμόνο της εταιρείας της, TBS Crew Srl, ως CEO.

    «Νιώθω πως είμαι η απόδειξη ότι μια γυναίκα μπορεί να είναι θηλυκή, χωρίς να αφήσει πίσω την καριέρα της. Ο αισθησιασμός είναι για μένα στάση ζωής, μια εσωτερική δύναμη που οι γύρω σου μπορούν να αισθανθούν». Ποιο κομμάτι την κάνει να νιώθει σέξυ; «Το σουτιέν Eleonora», το οποίο φορά και στην καμπάνια του brand. «Μου αρέσουν τα απλά σουτιέν, αλλά και αυτά από δαντέλα τα βρίσκω flirty. Επίσης αγαπώ το κόκκινο χρώμα στα εσώρουχα», εξηγεί. Όσο για το σουτιέν που πρέπει να έχουμε όλες; «Το nude. Είναι άνετο και πρακτικό.

    Πρότυπο της Chiara Ferragni είναι η μητέρα της Marina που της έμαθε από νωρίς να κυνηγάει τους στόχους της. Το ίδιο μήνυμα θα έδινε και η ίδια στους followers της που τη θαυμάζουν. «Οι γυναίκες πρέπει να ακολουθήσουν το πάθος και το ένστικτό τους. Έτσι θα έχουν πάντα ένα κίνητρο και θα αγαπάνε τη δουλειά τους. Μην αφήσετε κανέναν να σας πει τι είστε ικανές να πετύχετε. Αν παραμένετε αυθεντικές και αληθινές, θα σας το αναγνωρίσουν».

    facebook twitter Instagram