The more hate you wear the less you care: Η νέα καμπάνια της Diesel κάνει αίσθηση

    Η νέα συλλογή του brand σχεδιάστηκε για να αποδυναμώσει το μίσος που δεχόμαστε.

    The more hate you wear the less you care: Η νέα καμπάνια της Diesel κάνει αίσθηση
    1 / 5

     Όλοι έχουμε υπάρξει θύματα αρνητικών σχολίων και κριτικής στα social media. Ότι και να κάνεις online, πάντα υπάρχει κάποιος που θα σε κριτικάρει. Και όταν μας ‘’χτυπάει’’ το αναίτιο αυτό μίσος, οι περισσότεροι από μας, κάνουμε πίσω.. Όμως, το να κρυβόμαστε και να αισθανόμαστε άσχημα γι’ αυτό, δεν ωφελεί σε κάτι.

    Η αλήθεια είναι, ότι όσο περισσότερο μοιράζεσαι το μίσος που λαμβάνεις και όσο το αντιμετωπίζεις με ειρωνεία και απαξίωση, τόσο λιγότερη δύναμη έχει και τόσο λιγότερο κακό σου κάνει. Γι’ αυτό λανσάρουν το Hate Couture. Μία μοναδική συλλογή που σχεδιάστηκε για να κάνει ακριβώς αυτό: Να αποδυναμώσει το μίσος που δεχόμαστε.

    Ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσουμε να το κάνουμε αυτό είναι να μοιραστούμε τη δική μας εμπειρία! Πήραν λοιπόν κάποια από τα hate που έχει δεχτεί η Diesel ως Brand όπως το “Diesel is Dead” και “Diesel is not cool anymore”  και με υπερηφάνια τα μετέτρεψαν σε μοναδικά κομμάτια μόδας.
    Και καθώς κανείς δε δέχεται περισσότερο μισός από τα celebrities και τα ονόματα που ακολουθούμε στα social media, ενώσαν όλες αυτές τις διεθνείς προσωπικότητες σε ένα γκρουπ το οποίο συμπεριλαμβάνει τους Nicki Minaj, Gucci Mane, Bella Thorne, Bria Vinaite, Tommy Dorfman, Miles Heizer, Yovanna Ventura, Barbie Ferreira, Yoo Ah-In and Jonathan Bellini για να μας βοηθήσει να δώσουμε ένα σημαντικό μήνυμα! "The more hate you wear the less you care."

    Οι άνθρωποι αυτοί διάλεξαν τα χειρότερα σχόλια που έχουν δεχτεί ποτέ και η Diesel σχεδίασε αποκλειστικά τα Hate Couture κομμάτια για τον καθένα από αυτούς. Τη Nicki Minaj την έχουν αποκαλέσει  “The Bad Guy.” Ο Gucci Mane δέχτηκε το σχόλιο “Fuck You, Imposter.” 

    Η Bella Thorne was ονομάστηκε  “Slut.” και ο  Tommy Dorfman αποκαλέστηκε “Faggot.” Όλα αυτά τα σχόλια αποτελούν τώρα μία limited edition συλλογή που θα είναι διαθέσιμη από τις 19 Σεπτεμβρίου στο diesel.com, σε όλα τα Diesel stores και σε επιλεγμένα καταστήματα.

    Η Diesel θα ανεβάσει στα social media με μία σειρά από βίντεο για το κάθε μέλος του cast. Στα video οι πρωταγωνιστές χορεύουνε και με ειρωνικό τρόπο  ‘’γλεντάνε’’ το μίσος που έχουν δεχτεί και μας μεταφέρουν το μήνυμα της καμπάνιας.

    Στόχος είναι όλοι εκεί έξω, να δημιουργήσουν το δικό τους μοναδικό Hate Couture κομμάτι. Από τις 6 Οκτωβρίου στα Diesel Stores στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη οι πελάτες θα μπορούν να δημιουργούν το δικό τους μοναδικό κομμάτι και να φορούν το χειρότερο σχόλιο που έχουν δεχτεί ποτέ. Μέρος των εσόδων των πωλήσεων αυτών των κομματιών θα διατεθεί από τη Diesel για την υποστήριξη των anti-bullying και cyberbullying προγραμμάτων διαφόρων χωρών μέσω του του OTB foundation.

    facebook twitter Instagram