Πώς θα κάνετε ψηφιακό detox;

    Ήρθε η ώρα να κλείσετε το κινητό και να αναπνεύσετε. Οι ειδικοί μας λένε πώς θα το εφαρμόσουμε.

    Κείμενο: Εύα Τσίπη, φωτογράφιση: George Anthoni
    <p><strong>Είμαστε εθισμένοι;</strong><br /> Και μπορεί όλο το παραπάνω να φαίνεται σαν μια ασήμαντη λεπτομέρεια από τον λαμπερό κόσμο της μόδας, όμως, σαν την Charriere συμπεριφερόμαστε όλοι μας σε κ
    1 / 4

    Κάποτε στα fashion weeks των μεγάλων μητροπόλεων της μόδας οι καλεσμένοι ειδήμονες του χώρου που απολάμβαναν τις αξιοζήλευτες θέσεις της front row προσπαθούσαν να είναι απόλυτα συγκεντρωμένοι για να καταγράψουν και την παραμικρή λεπτομέρεια της συλλογής, οποιοδήποτε νέο trend θα ξεπηδούσε από την πασαρέλα. Σήμερα οι καλεσμένοι, δημοσιογράφοι και μη, παρακολουθούν τις επιδείξεις μέσα από τις οθόνες των state of technology κινητών τους: βγάζουν non stop φωτογραφίες, τραβούν βίντεο ή μεταδίδουν live τα shows στα social media και στα μέσα στα οποία εργάζονται.

    Η Eva Chen, επικεφαλής του τμήματος συνεργασιών μόδας του Instagram εξηγεί ότι τα ποσά που δαπανώνται σε στρατηγικές marketing με influencers στα front rows των επιδείξεων είναι αστρονομικά. Και οι οίκοι κολοσσοί επενδύουν χωρίς δεύτερη σκέψη σε αυτές καθώς είναι σίγουρο ότι με αυτό τον τρόπο οι δημιουργίες τους θα κάνουν άμεσα τον γύρο του κόσμου.

    Από την άλλη η blogger και influencer Camille Charriere, η 29χρονη με τους χιλιάδες followers που συνεργάζεται με brands όπως οι Dior, Chloe και Mango επισημαίνει το αυτονόητο: τη στιγμή που πρέπει να κάνει μια ποιοτική αναμετάδοση του show μέσω των social media το άγχος της κορυφώνεται και οι σφυγμοί της ανεβαίνουν επικίνδυνα.

    facebook twitter Instagram