5 νόστιμα και υγιεινά smoothies για καυτό κορμί

    Οι foodistas του Instagram μοιράζονται πρωτότυπες συνταγές για ροφήματα με ελάχιστες θερμίδες. Δείτε τα υλικά που θα χρειαστείτε και οδηγίες βήμα βήμα για να τα παρασκευάσετε.

    Ξεκινήστε με τον καλύτερο τρόπο τη μέρα σας πίνοντας ένα δυναμωτικό smoothie. Σε ένα μπλέντερ χτυπάτε: 1 μπανάνα, 1 κομμάτι μάνγκο, 2 χούφτες σπανάκι, 2 κ.σ. σπόρους τσία, 1 κ.σ. πρωτεΐνη ρυζιού σε σκ
    1 / 5
    Ένα ρόφημα ιδανικό για αποτοξίνωση. Σε ένα μπλέντερ χτυπάτε: 2 φλιτζ. κέιλ, 2 φλιτζ. νερό καρύδας, 3 φλιτζ. ανανά κομμένο σε κομμάτια, ¼ φλιτζ. φύλλα μέντας, χυμό από 1 λάιμ. Info: simplegreensmoothies

    facebook twitter