Έτσι θα έχουμε οργανισμό τούρμπο (μάθετε τους 7 τρόπους)

    Όλες οι έξυπνες στρατηγικές που αξίζει να υιοθετήσουμε για να μην αρρωσταίνουμε εύκολα το χειμώνα.

    Φωτογράφος: Jorge Badura
    <p><strong>Άσκηση</strong><br /> Η προπόνηση, ειδικά η διαλειμματική που βασίζεται σε εναλλαγές αργής και γρήγορης εκγύμνασης, είναι μια από τις καλύτερες επιλογές που έχουμε για γερό αμυντικό σύστημα
    1 / 2

    Ο τρόπος ζωής και οι συνήθειές μας παίζουν σημαντικό ρόλο στην γενική κατάσταση της υγείας μας και στην αντιμετώπιση ιώσεων που κάνουν συχνότερα την εμφάνισή τους αυτή την εποχή και όλο το χειμώνα. Διαβάστε τις πρακτικές που μπορούμε όλοι να υιοθετήσουμε για να έχουμε γερό ανοσοποιητικό.

    Σούπερ τροφές
    Ποντάρετε στο τζίντζερ για να φτιάξετε κάποιο αφέψημα ή για να το προσθέσετε στη σούπα σας. Ακόμα, μην αμελείτε μια μικρή σκελίδα σκόρδο που πολεμά τα βακτήρια και θεωρείται καλό αντιπυρετικό.

    Συμπληρώματα
    Το πιο σοφό είναι να συμβουλευτείτε το γιατρό σας για τις ανάγκες σας, αφού προηγηθεί μια γενική αίματος (με προσθήκη ελέγχου βιταμίνης D). Ίσως χρειαστείτε κάποια πολυβιταμίνη, ίσως σίδηρο, B12, βιταμίνη C. Ένα γνωστό συμπλήρωμα διατροφής στο εξωτερικό είναι το Lyma που ενισχύει το ανοσοποιητικό και προσφέρει ενέργεια. Αρχικά δημιουργήθηκε για τα πολυάσχολα μοντέλα, γιατί η σύνθεσή του έχει ακόμα ουσίες για υγιή μαλλιά και όμορφο δέρμα.

    Εκτεθείτε στο κρύο
    Πολλοί συνεχίζουν τα μπάνια στη θάλασσα το χειμώνα, αλλά αν σας φαίνεται δύσκολο μπορείτε να ολοκληρώνετε το ντους σας με κρύο νερό. Αυτή η πρακτική τονώνει το ανοσοποιητικό και βοηθά στην αποθεραπεία των μυών.

    facebook twitter Instagram