Γιατί να ποντάρεις σε αυτά τα προβιοτικά

    Κάνουν καλό στο έντερο, χαρίζουν επίπεδη κοιλιά και μάχονται τη φλεγμονή.

    Φωτογράφιση: Kayet Jones
    Γιατί να ποντάρεις σε αυτά τα προβιοτικά

    1. Συμπληρώματα
    Τα χάπια με προβιοτικά που θα σας προτείνει κάποιος γαστρεντερολόγος ή διατροφολόγος διευκολύνουν την πέψη καθώς περιέχουν ένα μεγάλο αριθμό καλών βακτηρίων. Η Αμερικανική Εταιρεία Γαστρεντερολογίας προτείνει να επιλέγουμε μεγάλες και σοβαρές εταιρείες που έχουν εδραιωμένη φήμη.

    2. Κεφίρ
    Προϊόν που παράγεται από το γάλα και περιέχει ζωντανά ωφέλιμα βακτήρια, το κεφίρ είναι πολύ καλή πηγή πρωτεΐνης, ασβέστιο και βιταμίνη D.

    3. Ξινολάχανο
    Οι τροφές που έχουν υποστεί ζύμωση όπως το ξινολάχανο είναι πλούσιες σε προβιοτικά. Εντάξτε τα στο τραπέζι σας.

    4. Κομπούχα
    Τα αφεψήματα τύπου κομπούχα που θα βρείτε σε καταστήματα με βιολογικά προϊόντα σε μορφή αναψυκτικού ή σε φακελάκια περιέχουν αμέτρητες αλυσίδες καλών βακτηριδίων.

    facebook twitter