Νικήστε τον πονόλαιμο του καλοκαιριού

    Εκτίθεστε σε έιρ κοντίσιον και απολαμβάνετε κρύα ποτά και παγωτά; Μάθετε πώς θα αντιμετωπίσετε τα συμπτώματα που προκαλούν.

    Φωτογράφιση: Agata Pospieszynska
    <p>«Ανεξάρτητα από την αιτία του πονόλαιμου, η φλεγμονή είναι ο βασικός μηχανισμός που οδηγεί στον πόνο, τον ερεθισμό και την ερυθρότητα. Τα σκευάσματα  σε μορφή παστίλιας, που δεν περιέχου
    1 / 2

    Ο πονόλαιμος συνήθως μας ταλαιπωρεί το χειμώνα, όμως είναι σύνηθες πλέον να εμφανίζεται και το καλοκαίρι λόγω των υψηλών θερμοκρασιών, της υγρασίας και της έκθεσης σε παράγοντες όπως η χρήση των κλιματιστικών, οι ιοί, τα παγωτά και τα κρύα ποτά. Τα συμπτώματα περιλαμβάνουν πόνο κατά την κατάποση, βραχνάδα, φαγούρα, γδάρσιμο, τσούξιμο, κάψιμο, ξερόβηχας κτλ.

    Όπως αναφέρει ο Στάθης Σκληρός, Γενικός Ιατρός και Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Έρευνας & Εκπαίδευσης στην Πρωτοβάθμια  Φροντίδα Υγείας, η πρόληψη είναι η καλύτερη λύση. Για το λόγο αυτό ο ίδιος προτείνει τα εξής:

    -Λαμβάνετε άφθονα υγρά (νερό, φρεσκοστυμμένοι χυμοί και ροφήματα): Βοηθούν στην ρευστοποίηση και στην αποβολή των εκκρίσεων από τον λαιμό και την μύτη ενυδατώνοντας τον οργανισμό.
    -Αποφεύγετε τις απότομες αλλαγές στη θερμοκρασία, απο ψυχρό και θερμό χώρο.
    -Βεβαιωθείτε ότι πλένετε τα χέρια σας συχνά και καλά. Ο ιός μπορεί να επιβιώσει για μερικές ώρες σε μια μολυσμένη επιφάνεια, όπως το  χερούλι της πόρτας ή το τηλέφωνο.
    -Αποφεύγετε παγωμένα νερά, ποτά και τροφές. Προτιμάτε την κατανάλωσή τους σε δροσερές θερμοκρασίες και όχι παγωμένα.

    facebook twitter Instagram