«Νιώθω σαν μπαλόνι»: 8 λύσεις για το φούσκωμα

    Λαμπερές, όμορφες και με επίπεδη κοιλιά! Μάθετε τις σύγχρονες λύσεις για να νικήσετε το μετεωρισμό και να νιώθετε άνετα με τη σιλουέτα σας.

    Κείμενο: Χαρά Μπουργάνη, φωτογράφιση: Fabrice Bouquet
    <p>Το πρόβλημα ταλαιπωρεί 2 στους 10 ανθρώπους και την πλειονότητα όσων έχουν γαστρεντερικές διαταραχές (όπως ευερέθιστο έντερο). Όμως, οι ειδικοί τονίζουν να μην υποβάλουμε τον εαυτό μας σε στερήσεις<p>Το πρόβλημα ταλαιπωρεί 2 στους 10 ανθρώπους και την πλειονότητα όσων έχουν γαστρεντερικές διαταραχές (όπως ευερέθιστο έντερο). Όμως, οι ειδικοί τονίζουν να μην υποβάλουμε τον εαυτό μας σε στερήσεις
    <p><strong>Λύσεις για να «ξεφουσκώσουμε»</strong><br /> <strong>1.Ποντάρουμε στα προβιοτικά: </strong>Τα αντιβιοτικά που μας σύστησε ο γιατρός μας βοήθησαν να αντιμετωπίσουμε τη λοίμωξη, α
    2 / 5

    Στρες.«Υπάρχει άξονας που συνδέει τον εγκέφαλο με το έντερο. Οι σπασμοί που δημιουργούνται στο έντερο λόγω του στρες προκαλούν αέρια που εγκλωβίζονται με αποτέλεσμα το φούσκωμα» αναλύει ο κ. Καββαδάς. Πιείτε ένα ποτήρι πράσινο τσάι 30' προτού φάτε. Περιέχει την χαλαρωτική ουσία θεανίνη.

    Αεριούχα αναψυκτικά. Οι φουσκάλες στα ροφήματα συνεπάγονται φουσκάλες στο έντερο και αν δεν τις απελευθερώσουμε θα έχουμε φούσκωμα.

    Ορμόνες. Τα σκαμπανεβάσματα που εμφανίζουμε λίγο πριν την έμμηνο ρύση προάγουν την κατακράτηση υγρών, ώστε καθώς ανεβαίνουν τα επίπεδα των οιστρογόνων να γίνεται κατακράτηση και να έχουμε μετεωρισμό. 

    Αναπνοή από το στόμα. Κατά μέσο όρο οι άνθρωποι καταπίνουν 3 φορές περισσότερο αέρα από το στόμα τους, παρά από τη μύτη, ειδικά όταν κοιμούνται. Μια ιδέα είναι να κοιμόμαστε στο πλάι.

    facebook twitter Instagram