«Νιώθω σαν μπαλόνι»: 8 λύσεις για το φούσκωμα

    Λαμπερές, όμορφες και με επίπεδη κοιλιά! Μάθετε τις σύγχρονες λύσεις για να νικήσετε το μετεωρισμό και να νιώθετε άνετα με τη σιλουέτα σας.

    Κείμενο: Χαρά Μπουργάνη, φωτογράφιση: Fabrice Bouquet
    <p><strong>Στρες</strong>.«Υπάρχει άξονας που συνδέει τον εγκέφαλο με το έντερο. Οι σπασμοί που δημιουργούνται στο έντερο λόγω του στρες προκαλούν αέρια που εγκλωβίζονται με αποτέλεσμα το φούσκω
    <p><strong>4.Κάνουμε γυμναστική.</strong> Βοηθά την κινητικότητα του εντέρου! Ενδεικτικά, μπορείτε να δοκιμάσετε αυτή την στάση γιόγκα: Καθίστε σε ένα στρώμα με το αριστερό πόδι μπροστά, το δεξί γόνατ
    3 / 5

    Λύσεις για να «ξεφουσκώσουμε»
    1.Ποντάρουμε στα προβιοτικά: Τα αντιβιοτικά που μας σύστησε ο γιατρός μας βοήθησαν να αντιμετωπίσουμε τη λοίμωξη, αλλά σκότωσαν και τα ωφέλιμα βακτήρια. «Όταν η χλωρίδα του εντέρου είναι υγιής τα βακτήρια βοηθούν την πέψη. Όταν χαλάει η ισορροπία τους χαλάει και η πέψη» εξηγεί ο κ. Καββαδάς. Σύμφωνα με μια μελέτη του Northwestern University, η λήψη προβιοτικών από το στόμα αποκαθιστά την ισορροπία των βακτηρίων στην πεπτική οδό. Προτιμήστε εκείνα από αξιόπιστα brands με αλυσίδες προβιοτικών για τις οποίες έχουν γίνει μελέτες. Μερικά από αυτά είναι η καλλιέργεια 35624, τα lactobacillus acidophilus, bifidobacterium lactis Bi-07. Το γιαούρτι, το κεφίρ και το ξινολάχανο περιέχουν φυσικά προβιοτικά και προάγουν την καλή χλωρίδα του εντέρου. «Τα προβιοτικά πρέπει να λαμβάνονται με οδηγία γιατρού. Δεν τα χορηγούμε για μεγάλο διάστημα γιατί κάθε κάψουλα έχει εκατομμύρια καλά βακτήρια και μπορεί μακροπρόθεσμα ο οργανισμός να αναπτύξει ανοχή» τονίζει ο γαστρεντερολόγος.

    2.Πίνουμε νερό. Η αφυδάτωση οδηγεί το σώμα στην κατακράτηση, γι' αυτό δεν αμελούμε να καταναλώνουμε περίπου 2 λίτρα τη μέρα.

    3.Ακολουθούμε δίαιτα χαμηλή σε Fodmaps. Πρόκειται για τροφές που απορροφώνται ανεπαρκώς ή πολύ αργά και οδηγούν σε φούσκωμα. Σε αυτή την κατηγορία εντάσσονται: μπρόκολο, λάχανο, κουνουπίδι, κρεμμύδι, σκόρδο, ξηροί καρποί, προϊόντα σόγιας, γάλα, γιαούρτι, μήλο, αχλάδι, μάνγκο, αβοκάντο κ.ά. Η δίαιτα χωρίς Fodmaps (ολιγοσακχαρίτες, δισακχαρίτες, μονοσακχαρίτες και αλκοόλες) είναι η νέα οδηγία των γιατρών σε ανθρώπους με φούσκωμα.

    facebook twitter Instagram