«Νιώθω σαν μπαλόνι»: 8 λύσεις για το φούσκωμα

    Λαμπερές, όμορφες και με επίπεδη κοιλιά! Μάθετε τις σύγχρονες λύσεις για να νικήσετε το μετεωρισμό και να νιώθετε άνετα με τη σιλουέτα σας.

    Κείμενο: Χαρά Μπουργάνη, φωτογράφιση: Fabrice Bouquet
    <p><strong>Λύσεις για να «ξεφουσκώσουμε»</strong><br /> <strong>1.Ποντάρουμε στα προβιοτικά: </strong>Τα αντιβιοτικά που μας σύστησε ο γιατρός μας βοήθησαν να αντιμετωπίσουμε τη λοίμωξη, α
    <p><strong>Γιατί να το ψάξετε</strong><br /> «Το φούσκωμα μπορεί να οφείλεται σε ευερέθιστο έντερο, σε στρες, αλλά σπάνια μπορεί να είναι κοιλιοκάκη, νόσος του Κρον, κολικός νεφρού, χρόνια ηπατο
    4 / 5

    4.Κάνουμε γυμναστική. Βοηθά την κινητικότητα του εντέρου! Ενδεικτικά, μπορείτε να δοκιμάσετε αυτή την στάση γιόγκα: Καθίστε σε ένα στρώμα με το αριστερό πόδι μπροστά, το δεξί γόνατο λυγισμένο και τον κορμό ευθύ. Εκπνέοντας γυρίζετε τον κορμό στα δεξιά και τυλίγετε το αριστερό χέρι γύρω από τον δεξί γλουτό. Μείνετε εκεί για 30'' και επαναλάβετε από την άλλη πλευρά.

    5.Αποφεύγουμε τα τεχνητά σάκχαρα. Η μανιτόλη, η σορβιτόλη και η φρουκτόζη δεν απορροφώνται καλά και αυξάνουν την κατακράτηση. 

    6.Καταναλώνουμε μια μπανάνα. Μια μελέτη στο επιστημονικό περιοδικό Anaerobe έδειξε ότι το συγκεκριμένο φρούτο πριν το γεύμα αυξάνει τα καλά βακτήρια και μειώνει το φούσκωμα κατά 50%.

    7.Ποντάρουμε στο τζίντζερ: Αυτή η καυτερή ρίζα περιέχει μυοχαλαρωτικές ιδιότητες που ανακουφίζουν από τα παγιδευμένα αέρια.

    8.Καταναλώνουμε πρώτα την πρωτεΐνη. Οι πρωτεΐνες απαιτούν πολύ δουλειά από το πεπτικό σύστημα για να διασπαστούν, γι' αυτό επιλέγουμε πρώτα τις πρωτεϊνούχες πηγές στο πιάτο μας.

    facebook twitter Instagram