«Νιώθω σαν μπαλόνι»: 8 λύσεις για το φούσκωμα

    Λαμπερές, όμορφες και με επίπεδη κοιλιά! Μάθετε τις σύγχρονες λύσεις για να νικήσετε το μετεωρισμό και να νιώθετε άνετα με τη σιλουέτα σας.

    Κείμενο: Χαρά Μπουργάνη, φωτογράφιση: Fabrice Bouquet
    <p><strong>4.Κάνουμε γυμναστική.</strong> Βοηθά την κινητικότητα του εντέρου! Ενδεικτικά, μπορείτε να δοκιμάσετε αυτή την στάση γιόγκα: Καθίστε σε ένα στρώμα με το αριστερό πόδι μπροστά, το δεξί γόνατ
    5 / 5

    Γιατί να το ψάξετε
    «Το φούσκωμα μπορεί να οφείλεται σε ευερέθιστο έντερο, σε στρες, αλλά σπάνια μπορεί να είναι κοιλιοκάκη, νόσος του Κρον, κολικός νεφρού, χρόνια ηπατοπάθεια, ακόμα και κακοήθεια. Πάντα παίρνουμε ιστορικό από τον ασθενή και ρωτάμε τη δίαιτα που ακολουθεί. Μια βασική εξέταση που προτείνουμε είναι ένας αιματολογικός έλεγχος, καλλιέργεια κοπράνων και ίσως τεστ δυσανεξίας σε τροφές. Σε δεύτερο στάδιο ίσως χρειαστούν γαστροσκόπηση, κολονοσκόπηση και αξονική τομογραφία» αναφέρει ο κ. Καββαδάς.

    Έξυπνες επιλογές
    Σαμπάνια αντί για αφρώδη οίνο (Prosecco). Το τελευταίο έχει περισσότερη ζάχαρη που επιτείνει το φούσκωμα.

    Κολοκυθάκια αντί για λαχανάκια Βρυξελλών. Το πεπτικό σύστημα δεν μπορεί να διασπάσει το σύνθετο σάκχαρο ραφινόζη που περιέχουν τα λαχανάκια.

    Κράνμπερι αντί για σος στο ψωμί. Περιέχουν υψηλή ποσότητα βιταμίνης C και αντιοξειδωτικών που καταπολεμούν την κατακράτηση.

    facebook twitter Instagram