ΣΕΝΑΡΙΟ Ματιέ Κασοβίτς, Ζοζέφ Σιμάς ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ Βιν Ντίζελ, Μισέλ Γέο, Ζεράρ Ντεπαρντιέ, Σαρλότ Ράμπλινγκ, Λαμπέρ Γουιλσόν ΔΙΑΡΚΕΙΑ 90 ΔΙΑΝΟΜΗ AUDIO VISUAL
Ο Κασοβίτς (συνεχίζοντας την αξιοθαύμαστη προσπάθειά του να μας αποδείξει ότι το αριστουργηματικό «Μίσος» γυρίστηκε κατά λάθος) κάνει τη δουλειά μας πολύ εύκολη, κριτικάροντας ο ίδιος το φιλμ του και ρίχνοντας το φταίξιμο στο στούντιο που δεν τον άφησε να ολοκληρώσει το όραμά του. Το χαρακτηρίζει «καθαρή βία και ηλιθιότητα», αλλά και
«ισάξιο ενός κακού επεισοδίου του 24» το οποίο, για να είμαστε ειλικρινείς, μπορεί και να αδικεί τα κακά επεισόδια του «24». Γιατί ακόμα και σε αυτά έχεις τουλάχιστον μια αίσθηση ταυτότητας αυτού που βλέπεις, τη στιγμή που ετούτο εδώ το συνονθύλευμα θυμίζει χίλια πράγματα χωρίς να είναι τίποτα από αυτά. Περισσότερο μοιάζει με ένα αργόσυρτο, ασύνδετο και με υπερβολικά μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του χάος όπου οι σκηνές δράσης έρχονται παντελώς αποκομμένες από τους ρυθμούς του υπόλοιπου φιλμ. Ο συνήθως κουλ Βιν Ντίζελ πνίγεται κάτω από τη σοβαροφάνεια μιας ταινίας που νομίζει πως το μισοψημένο, νηπιακού επιπέδου σχόλιο που επιχειρεί για τη σχέση θρησκείας και επιστήμης δανείζει στο όλο εγχείρημα κάποια άξια λόγου φιλοσοφική διάσταση.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ