Στις φτωχογειτονιές της Ρώμης, η Ιρένε συνειδητοποιεί ότι η προηγούμενη ζωή της υπήρξε μία ψευδαίσθηση γιατί στην πραγματικότητα ποτέ δεν ενδιαφέρθηκε για τους φίλους της και τα συναισθήματά τους. Κυριευμένη από ενοχές, ξεκινάει να αναλογίζεται την σημασία της εμπιστοσύνης.
Ο Ρομπέρτο Ροσελίνι σκηνοθετεί για τρίτη φορά την τότε σύζυγό του Ίνγκριντ Μπέργκμαν, εδώ στο ρόλο της συζύγου ενός πρέσβη που, καταρρακωμένη από ενοχές για την αυτοκτονία του παιδιού της, αρχίζει να μοιράζεται τον πόνο και τις δοκιμασίες των απλών ανθρώπων και αποξενώνεται από το περιβάλλον της (1951).