Σταθερά προσκολλημένη στη μακάρια νεοϋορκέζικη μεσοαστική εντροπία, η σεναριογράφος και σκηνοθέτης Νάνσι Μέγιερς («Κάλλιο αργά παρά αργότερα», «Είναι μπερδεμένο») αφηγείται στη νέα της κομεντί τη σχέση φιλίας, προστασίας και πατρότητας που απρόσμενα αναπτύσσεται ανάμεσα σε έναν 70χρονο χήρο συνταξιούχο και την τριαντάρα ιδιοκτήτρια της δημοφιλούς ιστοσελίδας μόδας όπου πιάνει δουλειά ως εκπαιδευόμενος, στο πλαίσιο ενός προγράμματος απασχόλησης για ηλικιωμένους.
Εκείνη, εργασιομανής και πελαγωμένη με προτάσεις ανταγωνιστών για εταιρική συγχώνευση, αμελεί σπίτι, παιδί και σύζυγο, εκείνος της μαθαίνει να σταθμίζει τις υποχρεώσεις της σε οικογένεια και δουλειά. Στο μεταξύ, σύννεφο πάνε τα τετριμμένα και προφανή αστειάκια περί διαγενεακού χάσματος στην εποχή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Άχρωμη η Χάθαγουεϊ σε έναν ούτως ή άλλως σχηματικό ρόλο, αντίθετα με τον Ντε Νίρο, ο οποίος σώζει οριακά τα προσχήματα με μια όσο το δυνατόν συγκρατημένη και στιβαρή, δοθέντων των γραφικών περιστάσεων, ερμηνεία.