Menu

ΤΙΜΕ: ΤΟΥ ΚΙΜ ΚΙ-ΝΤΟΥΚ

Η Σε-Χι ζει μόνιμα με τον τρόμο ότι ο σύντροφός της θα βαρεθεί την εμφάνισή της και με τη βοήθεια ενός πλαστικού χειρούργου αποφασίζει να αλλάξει πρόσωπο για να επιστρέψει και να τον διεκδικήσει εκ νέου.

Mister Lonely: Tου Χάρμονι Κορίν

Ενας μοναχικός σωσίας του Μάικλ Τζάκσον ερωτεύεται μια απομίμηση της Μέριλιν. Ενα αλλόκοτο κοινόβιο από μίμους διασημοτήτων ζει απομονωμένο σε έναν σκοτσέζικο πύργο, προετοιμάζοντας μια φιλόδοξη παράσταση για τους κατοίκους των γύρω περιοχών.

WE OWN ΤΗΕ NIGHT: ΤΟΥ ΤΖΕΪΜΣ ΓΚΡΕΪ

Λάτρης του κλασικού αμερικανικού κινηματογράφου μίας άλλης εποχής, ο Τζέιμς Γκρέι επιβεβαίωσε με το «Τhe Υards» του 2000 μέρος των προσδοκιών που είχε χτίσει το ντεμπούτο του, «Μικρή Οδησσός» πίσω στο 1994.

SALVADOR: Tου Μανουέλ Ουέργκα

Μια πολιτική ταινία για θεατές που θέλουν τα μηνύματά τους σερβιρισμένα σε ελκυστικά, ιλουστρασιόν πακέτα, το ισπανικό «Salvador» χτίζεται σχηματικά και επιτηδευμένα γύρω από μια συγκλονιστική αληθινή ιστορία, προτού αποφασίσει κάπως καθυστερημένα να τη χειριστεί με τη δέουσα σοβαρότητα.

Η ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΜΠΑΝΤΑΣ ΤΟΥ ΕΡΑΝ ΚΟΛΙΡΙΝ

Η ΙΣΤΟΡΙΑ Η κατά λάθος άφιξη μιας αιγυπτιακής μπάντας αστυνομικών σε έρημη ισραηλιτική πόλη, ταράζει τα νερά με την ισχύ κρούσης ξεφτισμένου πούπουλου. Ωστόσο, μερικές μελετημένες παύσεις και αρκετές καλοζυγισμένες δόσεις σιωπηλού χιούμορ αργότερα, ο πολλά υποσχόμενος Εράν Κολιρίν αποδεικνύει περίτρανα ότι μερικές φορές η ανάλαφρη αντιμετώπιση είναι ό,τι πρέπει για βαρυσήμαντα ζητήματα

Τη μέρα που έγινα γυναίκα

Αν ο πρώτος πρωταγωνιστικός ρόλος της καριέρας σου είναι κι αυτός που για κάποιον συναισθηματικό λόγο κουβαλάς πάντα μαζί σου, τότε η 28χρονη πρωτοεμφανιζόμενη του «Προσοχή, Πόθος» έχει βαρύ φορτίο να κουβαλήσει.

ΣΚΗΝΕΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΓΑΜΟ ΤΟΥ ΙΝΓΚΜΑΡ ΜΠΕΡΓΚΜΑΝ

H ΙΣΤΟΡΙΑ Από τις στιγμές της μακαριότητας μέχρι τον χωρισμό και από κει στο ξανασμίξιμο, ο Μπέργκμαν βουτάει στα χίλια κύματα της σχέσης ενός παντρεμένου ζευγαριού