Menu

Sin City: Η Κυρία Θέλει Φόνο

Μπορεί από το σίκουελ του «Sin City» να απουσιάζει η έκπληξη που είχε προκαλέσει, θεματικά και στιλιστικά, η επιτυχία του 2005, και η βίαιη δράση να «τρέχει» βιαστικότερα απ' ό,τι οι χαρακτήρες που την πυροδοτούν, πάντως το θέαμα, σταθερά παλλόμενο από εικαστικές αναζητήσεις και τον τυπικό αμοραλισμό του νουάρ, δεν απογοητεύει - τουλάχιστον όχι όσους δεν είχαν υπερεκτιμήσει την τότε ταινία.

Με τη διασκευή μιας ιστορίας από τη συλλογή έργων του κομίστα Φρανκ Μίλερ («Η Κυρία Θέλει Φόνο») και άλλα δύο νέα, ειδικά γραμμένα για την ταινία, σκετς («The Long Bad Night», «Nancy’s Last Dance») εμπλουτίζεται η κινηματογραφική μυθολογία του «Sin City», σε ένα σίκουελ που μοιράζεται χρονικά ανάμεσα στο πριν και το μετά του πρώτου φιλμ και «ανασταίνει» ήρωες της αμαρτωλής πόλης την ίδια στιγμή που φέρνει στο προσκήνιο και καινούργιους (την μοιραία χήρα Έιβα Λορντ, τον ριψοκίνδυνο τζογαδόρο Τζόνι, κ.ά.).

Μπορεί να απουσιάζει εδώ η έκπληξη που είχε προκαλέσει, θεματικά και στιλιστικά, η επιτυχία του 2005, και η βίαιη δράση να «τρέχει» βιαστικότερα απ' ό,τι οι χαρακτήρες που την πυροδοτούν, πάντως το θέαμα, σταθερά παλλόμενο από εικαστικές αναζητήσεις και τον τυπικό αμοραλισμό του νουάρ, δεν απογοητεύει – τουλάχιστον όχι όσους δεν είχαν υπερεκτιμήσει την τότε ταινία.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ