Menu

The Guest

Η θέση πως το «κακό» που απειλεί την αμερικανική μικροαστική ευδαιμονία προέρχεται όχι απ’ έξω, αλλά από τα ίδια τα σπλάχνα της, αναπτύσσεται γλαφυρά στο θρίλερ μυστηρίου και δράσης του Άνταμ Γουίνγκαρντ («You’re Next») μέσα από τη φιγούρα ενός ακαταμάχητα γοητευτικού νέου (ο Νταν Στίβενς, ο γαμπρός του τηλεοπτικού «Πύργου του Ντάουτον») που φθάνει στο σπιτικό των Πίτερσον ισχυριζόμενος πως ήταν φίλος και συμπολεμιστής του εκλιπόντος στο Ιράκ γιου τους, κερδίζει γρήγορα τη θέση του μέσα στη φαμίλια και αρχίζει να εξοντώνει όσους υπονομεύουν την ευτυχία της! 

Η θέση πως το «κακό» που απειλεί την αμερικανική μικροαστική ευδαιμονία προέρχεται όχι απ’ έξω, αλλά από τα ίδια τα σπλάχνα της, αναπτύσσεται γλαφυρά στο θρίλερ μυστηρίου και δράσης του Άνταμ Γουίνγκαρντ («You’re Next») μέσα από τη φιγούρα ενός ακαταμάχητα γοητευτικού νέου (ο Νταν Στίβενς, ο γαμπρός του τηλεοπτικού «Πύργου του Ντάουτον») που φθάνει στο σπιτικό των Πίτερσον ισχυριζόμενος πως ήταν φίλος και συμπολεμιστής του εκλιπόντος στο Ιράκ γιου τους, κερδίζει γρήγορα τη θέση του μέσα στη φαμίλια και αρχίζει να εξοντώνει όσους υπονομεύουν την ευτυχία της!

Και καθώς η αρχική ανάγκη των μελών της για παρηγοριά και προστασία δίνει βαθμιαία τη θέση της σε φόβο, το φιλμ διανύει τη θεματική του πορεία από το παζολινικό «Θεώρημα» μέχρι τα «Παράξενα Παιχνίδια» του Χάνεκε, με τους όρους, όμως, ενός slasher τρόμου και φρίκης της δεκαετίας του ’80, κομπλέ με τη μουσική (συνθεσάιζερ και ερωτικές μπαλάντες!) που αναλογεί.

Η υπέρμετρα θορυβώδης κλιμάκωση της δράσης μΆς υπενθυμίζει πως παρακολουθούμε ταινία λογικής multiplex, χωρίς, πάντως, να αναιρεί την ευφυϊα και το ταλέντο των συντελεστών της.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ