Menu

Ένα αποτελεσματικό αντικαταθλιπτικό χωρίς παρενέργειες

Η αερόβια άσκηση προστατεύει την ψυχική υγεία μας, όπως επιβεβαιώνει και μια νέα μεγάλη μελέτη.

 

Αν χρειάζεστε ένα επιπλέον κίνητρο για να φορέσετε τα αθλητικά παπούτσια σας τώρα που η θερμοκρασία πέφτει, σκεφτείτε τα αποτελέσματα μιας καινούριας έρευνας. Οι ειδικοί που τη διεξήγαγαν, αφού ανέλυσαν τα στοιχεία ενός εκατομμυρίου ανθρώπων, διαπίστωσαν ότι τα χαμηλά επίπεδα cardio (αερόβιας άσκησης) συνδέονται με 75% υψηλότερο κίνδυνο κατάθλιψης, ενώ στα μέτρια επίπεδα αερόβιας άσκησης το συγκεκριμένο ρίσκο πέφτει στο 23%. 

Το παραπάνω εύρημα προέκυψε από το συνδυασμό δύο αμερικανικών μελετών και μίας σουηδικής, σύμφωνα με άρθρο που αναμένεται να δημοσιευτεί στην επιθεώρηση Preventive Medicine. Τα επίπεδα cardio εκτιμήθηκαν ανάλογα με τις επιδόσεις των ατόμων στο τρέξιμο σε διάδρομο γυμναστηρίου, στην ποδηλασία σε στατικό ποδήλατο ή, απλά, στο ανέβασμα των σκαλιών. 

Δεν είναι το πρώτο επιστημονικό συμπέρασμα που συνδέει τη φυσική κατάσταση με την ψυχική υγεία. Για παράδειγμα μια άλλη μελέτη πριν από ένα χρόνο είχε ανακαλύψει ότι τα συμπτώματα της κατάθλιψης μειώνονται κατά 40% σε νέους ανθρώπους που συνδυάζουν τη φαρμακευτική αγωγή με το τρέξιμο. Επιπλέον μια παλαιότερη έρευνα, του 2006, είχε βρει ότι οι φοιτητές που δεν ασκούνται καθόλου αν αρχίσουν να επισκέπτονται το γυμναστήριο μερικές φορές την εβδομάδα μειώνουν το στρες, την κατανάλωση καπνού και αλκοόλ και βελτιώνουν τις διατροφικές, τις καταναλωτικές συνήθειες τους, καθώς και εκείνες που συνδέονται με το διάβασμα. 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Search