Menu

Έρευνα: Οι Βρετανίδες σκέφτονται τη μόδα περισσότερο απ’ ό,τι οι άντρες το σεξ

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε βρετανική ιστοσελίδα, τα ρούχα και τα αξεσουάρ κατέχουν εξέχουσα θέση στη σκέψη των γυναικών, αφού εισβάλλουν στο μυαλό τους 91 φορές την ημέρα.

Βόλτα στις βιτρίνες, ξεφύλλισμα περιοδικών, διαδικτυακές αναζητήσεις σε online μαγαζιά… Σε όλες τις γυναίκες αρέσουν τα ρούχα και τα αξεσουάρ, αφού προσδίδουν έξτρα πινελιές στο στυλ τους, τονίζοντας παράλληλα στοιχεία του χαρακτήρα τους. Ακόμη και αν εκείνες δεν δύνανται να αγοράσουν το φόρεμα των ονείρων τους -καθότι οι καιροί είναι χαλεποί- αρκούνται στο να χαζεύουν τις βιτρίνες, αφού κάτι τέτοιο τους φτιάχνει τη διάθεση. Η μόδα λοιπόν είναι αναπόσπαστο κομμάτι της γυναικείας ψυχοσύνθεσης. Ωστόσο, πόσες φορές την ημέρα μάς απασχολούν ζητήματα στυλ;

Στην πραγματικότητα, πολύ περισσότερο απ' όσο πιστεύουμε. Βρετανική ιστοσελίδα πραγματοποίησε γκάλοπ σε δείγμα 1.000 ατόμων, ηλικίας 18 έως και 25 ετών, το οποίο έδειξε ότι από το μυαλό των γυναικών περνούν τα ντεφιλέ, τα μοντέλα και τα ρούχα 91 φορές κάθε μέρα, όλο το χρόνο. Για την ακρίβεια, κάθε 11' και 23'' το 24ωρο! Μάλιστα, όπως επισημαίνουν οι ειδικοί επικαλούμενοι πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Journal of Sex Research, η μόδα απασχολεί τις γυναίκες πιο πολύ απ' ό,τι το σεξ τους άντρες (μόλις 20 φορές την ημέρα).

«Σε αντίθεση με ό,τι συνέβαινε πριν από 15 ή 20 χρόνια, η μόδα πλέον είναι συνυφασμένη με την κουλτούρα. Βρίσκεται παντού: στα περιοδικά, τα μαγαζιά, την τηλεόραση, το διαδίκτυο… Για να μην αναφερθώ και στα μοντέλα ή τις εμφανίσεις των επωνύμων. Ωστόσο, με το να περιστρέφεται η σκέψη μας συνεχώς γύρω από αυτήν, είναι πιθανότερο να ντυνόμαστε και καλύτερα, καθώς και να βελτιώνεται η αισθητική μας. Αυτό για εμένα είναι καλό» δήλωσε σε βρετανικό έντυπο ο fashion expert Μαρκ Χάις.
Αξίζει να σημειωθεί πως ένα ποσοστό που ξεπερνά το 10% των συμμετεχόντων στο γκάλοπ δήλωσε πως η μόδα απασχολεί τη σκέψη του περισσότερο απ' οτιδήποτε άλλο, συμπεριλαμβανομένων φίλων, οικογένειας και δουλειάς.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Search