It’s raining men: Μια μπουτίκ με… άντρες στο Παρίσι!

 Η ιστοσελίδα γνωριμιών Adopte un mec (Υιοθέτησε έναν τύπο) ανοίγει το δικό της κατάστημα στη γαλλική πρωτεύουσα. Το εμπόρευμά του; Ψηλοί, ξανθοί, μελαχρινοί, όμορφοι, αλλά και παράξενοι άντρες.
 

Elle 19 Οκτ. 12
It’s raining men: Μια μπουτίκ με… άντρες στο Παρίσι!

 Ψάχνετε έναν ωραίο τύπο για να σας συνοδεύσει στο πάρτι της κολλητής σας; Αναζητάτε ένα αγόρι για να μοιραστείτε μια καυτή βραδιά; Αν απαντήσατε «ναι» στις προηγούμενες ερωτήσεις, μπορείτε να περάσετε στο επόμενο στάδιο και να περιγράψετε στην πωλήτρια του Adopte un mec (Υιοθέτησε έναν τύπο) πώς ακριβώς τον θέλετε. Για παράδειγμα, μπορείτε να της πείτε: «Μου αρέσουν οι μελαχρινοί με πολλά τατουάζ και σκουλαρίκια», ή «τον φαντάζομαι ψηλό, ξανθό και με μούσι», ή «έχετε να μου δείξετε έναν καστανό με γυμνασμένα μπράτσα;». Εκείνη θα σας δείξει τους διαθέσιμους εργένηδες που ικανοποιούν τις προσδοκίες σας. Αφού λοιπόν βρεθείτε σε απόσταση αναπνοής από το αντικείμενο του πόθου σας, μπορείτε ελεύθερα να το διεκδικήσετε online μέσα από τις υπηρεσίες της ιστοσελίδας.  

Κι όμως. Αυτό το μαγαζί υπάρχει και δεν είναι τίποτε άλλο από την προέκταση της γαλλικής ιστοσελίδας γνωριμιών www.adopteunmec.com, η οποία δημιουργήθηκε το 2008 από τους Μανουέλ Κονέγιο και Φλόρεντ Στάινερ. Το σλόγκαν του online ερωτικού αυτού παζαριού είναι «Άντρες: αντικείμενα για αγκαλιά», ενώ το λογότυπο δείχνει μια ροζ γυναικεία φιγούρα να ρίχνει έναν άντρα στο καρότσι ενός σουπερμάρκετ.

Εξαιτίας της τεράστιας δημοτικότητας της ιστοσελίδας, οι υπεύθυνοι αποφάσισαν να επεκτείνουν την επιχείρηση: Το Φεβρουάριο παρουσίασαν την ισπανική και την ιταλική εκδοχή του site, ενώ στις 11 Σεπτεμβρίου εγκαινίασαν στο Παρίσι το κατάστημα Adopte un mec σε κεντρικό δρόμο της πόλης. Μάλιστα, το γεγονός ότι τράβηξε την προσοχή μεγάλου μέρους του γυναικείου πληθυσμού από τις πρώτες κιόλας ημέρες της λειτουργίας του είχε αποτέλεσμα ο δρόμος να μετονομαστεί σε «οδό της ευτυχίας». Στις βιτρίνες του μαγαζιού έκαναν την εμφάνισή τους αληθινοί άντρες μέσα σε γιγάντια κουτιά, αντί για κούκλες. Το κατάστημα στο Παρίσι παρέμεινε ανοιχτό έως τις 21 Σεπτεμβρίου, ενώ τώρα θα φιλοξενηθεί διαδοχικά σε Βρυξέλλες, Λοζάνη, Λιόν και Τουλούζη, για να επιστρέψει στα τέλη του χρόνου στη γαλλική πρωτεύουσα.

Όλο αυτό το project είναι ένα καλοστημένο διαφημιστικό κόλπο της ιστοσελίδας γνωριμιών για να τραβήξει το ενδιαφέρον του πλήθους, δίνοντας παράλληλα στις γυναίκες την αίσθηση πως εκείνες έχουν τον έλεγχο.  «Με αυτή η διαδικασία νιώθω πως κινώ τα νήματα, πως θέτω τους δικούς μου κανόνες στο παιχνίδι του φλερτ. Και ανεβαίνω ψυχολογικά», εξηγεί μία Γαλλίδα η οποία δηλώνει φανατική του site.

 

 

 

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT