[desktoponly]
Ο brand ambassador της Nespresso, George Clooney, επιστρέφει όπως δεν τον έχετε ξαναδεί. Στη νέα διαφημιστική καμπάνια της Nespresso, «Η Αναζήτηση», η οποία κάνει παγκόσμια πρεμιέρα σήμερα, ο ιππότης George Clooney φορώντας την πανοπλία του σώζει ένα μεσαιωνικό βασίλειο και αναζητά στους δρόμους της Νέας Υόρκης τη μεγαλύτερή του επιθυμία, τον καλύτερο καφέ του βασιλείου. Συμπρωταγωνίστριά του είναι μία από τις πιο διάσημες ηθοποιούς του σινεμά, η Natalie Dormer. Οι δύο ηθοποιοί πρωταγωνιστούν στη μεγαλύτερη παγκόσμια καμπάνια της Nespresso μέχρι σήμερα που θα προβληθεί σε περισσότερες από 30 χώρες.
ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΟΥ ΙΠΠΟΤΗ
“Η Αναζήτηση” αντλεί έμπνευση από τη διαρκή προσπάθεια της Nespresso να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία καφέ. Το τηλεοπτικό σποτ, διάρκειας 60 δευτερολέπτων, διαδραματίζεται σε ένα βασίλειο του μεσαίωνα, όπου ο Clooney είναι ο έντιμος ιππότης μίας τρομακτικής βασίλισσας. Αφού κατορθώνει να σώσει το βασίλειο σκοτώνοντας ένα δράκο, του προσφέρεται η δυνατότητα να εκπληρώσει τη μεγαλύτερή του επιθυμία. Έτσι, τον βλέπουμε να μεταφέρεται σε μία αίθουσα κινηματογράφου και να επιβαίνει σε ένα λεωφορείο, κάνοντας τα πάντα για να βρει τον αγαπημένο του καφέ Nespresso.
«Συνεργάζομαι με τη Nespresso πολλά χρόνια και είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που επέστρεψα. Αυτή τη φορά έχω την ευκαιρία να πρωταγωνιστήσω δίπλα σε μία πολύ ταλαντούχα ηθοποιό, τη Natalie Dormer, κάνοντας ένα όνειρό μου πραγματικότητα, να παίξω τον ρόλο ενός ιππότη του μεσαίωνα» αναφέρει ο George Clooney.
ΜΙΑ ΑΞΙΑ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ
Φέτος, δίπλα στον George Clooney πρωταγωνιστεί η Natalie Dormer. Έχοντας ενσαρκώσει πολλές φορές στο παρελθόν τη βασίλισσα, δεν αποτελεί έκπληξη ότι ο συγκεκριμένος ρόλος τής ταιριάζει πολύ. Ως λάτρης του καφέ Nespresso η ίδια, αποτελεί το ιδανικό «ταίρι» του George Clooney.
«Είμαι λάτρης του καφέ Nespresso και η οικογένειά μου θεωρεί πως είμαι η πλέον κατάλληλη να κάνω αυτό το διαφημιστικό. Το να δουλέψω με τον George Clooney είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα! Είναι τόσο απολαυστικός και αστείος! Καθώς θαυμάζω τη δουλειά του πολλά χρόνια είναι φανταστικό το γεγονός ότι επιτέλους τον γνωρίζω και συνεργαζόμαστε», αναφέρει η Natalie Dormer για τη συμμετοχή της στην «Αναζήτηση».
ΜΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΤΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ
Δουλεύοντας με τη Nespresso από το 2006, ο George Clooney αποτελεί πλέον συνώνυμο του brand και το πάθος του για την αειφορία τον καθιστά ιδανικό συνεργάτη της εταιρείας. Η διαρκής του στήριξη υπογραμμίζει τη δέσμευση της Nespresso για βιώσιμη ανάπτυξη, ανακύκλωση και καφέ υψηλής ποιότητας. Ο George Clooney δίνει το παράδειγμα για το τι σημαίνει να αψηφάς τα δεδομένα σε μία κατηγορία με την αποφασιστικότητα που τον χαρακτηρίζει στηρίζοντας παγκόσμια ζητήματα και προασπίζοντας τη βιώσιμη ανάπτυξη, κάτι που αντανακλά και το όραμα της Nespresso. Η εταιρεία προσπαθεί σταθερά να κάνει την ανακύκλωση προσβάσιμη σε όλους, ενθαρρύνοντας τη συμμετοχή του κοινού στο πρόγραμμα, που υποστηρίζεται σε μεγάλο βαθμό από τον ηθοποιό. Ο ίδιος αναφέρει, «Οι νεότερες γενιές επενδύουν στην ανακύκλωση και όλος ο κόσμος είναι πλέον πολύ πιο ενημερωμένος πάνω σε αυτά τα ζητήματα. Είναι σημαντικό για τις εταιρείες να προχωρούν σε καινοτομίες με στόχο να προστατεύσουν το μέλλον του πλανήτη. Η Nespresso έχει καταστήσει πολύ εύκολη τη διαδικασία ανακύκλωσης καψουλών και είμαι πολύ χαρούμενος και υπερήφανος που συνεργάζομαι με την εταιρεία κυρίως για αυτό τον λόγο.»
Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑΣ
Η αναζήτηση της τελειότητας είναι αυτό που συνδέει τη Nespresso με τους ανθρώπους που συμμετέχουν στην αλυσίδα του καφέ, τον George Clooney και τους λάτρεις του καφέ Nespresso και είναι αυτή η δέσμευση της εταιρείας που ενέπνευσε τη δημιουργία της καμπάνιας. Η καμπάνια περιλαμβάνει και ένα σποτ διάρκειας 30 δευτερολέπτων με τον τίτλο «Really, George?», όπου πρωταγωνιστούν πολλοί από τους ανθρώπους που συμμετέχουν σε κάθε στάδιο της παραγωγής καφέ, από αγρονόμους και καλλιεργητές έως στελέχη και ειδικούς της Nespresso. Ο George Clooney εξηγεί: «Η συνεργασία μου με τη Nespresso περιλαμβάνει πολλά περισσότερα από τη νέα καμπάνια. Μοιραζόμαστε τη δέσμευση για βιώσιμη ανάπτυξη και για διαρκή υποστήριξη των καλλιεργητών και των οικογενειών τους, καθώς χωρίς αυτούς τους ανθρώπους δεν θα είχαμε αυτόν τον εξαιρετικό καφέ. Το να πρωταγωνιστώ δίπλα τους με τιμά ιδιαίτερα.»
Η κάθε ιστορία και προσωπική αναζήτηση ξεδιπλώνεται μέσα από μία σειρά συνεντεύξεων που μπορείτε να δείτε στο website της Nespresso.
«Η Αναζήτηση» προχωρά πέρα από την απόλυτη εμπειρία καφέ και εμπνέεται από τη δουλειά της Nespresso να εξασφαλίσει την υψηλότερη ποιότητα διατηρήσιμου καφέ», αναφέρει ο Alfonso Gonzalez, Επικεφαλής του τμήματος Marketing της Nespresso. «Είναι η πρώτη φορά που ο George αλληλεπιδρά με τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από τον καφέ
Nespresso και εργάζονται σε όλα τα στάδια παραγωγής – από την καλλιέργεια του καφέ, ως τις δοκιμές του προϊόντος και τους coffee experts των Nespresso Boutiques. Πάντα προσδοκούμε το καλύτερο και το πετυχαίνουμε εξαιτίας αυτών των ανθρώπων.»
Η καμπάνια της Nespresso κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στις 17 Οκτωβρίου. Για περισσότερες πληροφορίες, μπείτε στο website της Nespresso: www.nespresso.gr.
[/desktoponly]
[mobileonly]
Ο brand ambassador της Nespresso, George Clooney, επιστρέφει όπως δεν τον έχετε ξαναδεί. Στη νέα διαφημιστική καμπάνια της Nespresso, «Η Αναζήτηση», η οποία κάνει παγκόσμια πρεμιέρα σήμερα, ο ιππότης George Clooney φορώντας την πανοπλία του σώζει ένα μεσαιωνικό βασίλειο και αναζητά στους δρόμους της Νέας Υόρκης τη μεγαλύτερή του επιθυμία, τον καλύτερο καφέ του βασιλείου. Συμπρωταγωνίστριά του είναι μία από τις πιο διάσημες ηθοποιούς του σινεμά, η Natalie Dormer. Οι δύο ηθοποιοί πρωταγωνιστούν στη μεγαλύτερη παγκόσμια καμπάνια της Nespresso μέχρι σήμερα που θα προβληθεί σε περισσότερες από 30 χώρες.
ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΟΥ ΙΠΠΟΤΗ
“Η Αναζήτηση” αντλεί έμπνευση από τη διαρκή προσπάθεια της Nespresso να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία καφέ. Το τηλεοπτικό σποτ, διάρκειας 60 δευτερολέπτων, διαδραματίζεται σε ένα βασίλειο του μεσαίωνα, όπου ο Clooney είναι ο έντιμος ιππότης μίας τρομακτικής βασίλισσας. Αφού κατορθώνει να σώσει το βασίλειο σκοτώνοντας ένα δράκο, του προσφέρεται η δυνατότητα να εκπληρώσει τη μεγαλύτερή του επιθυμία. Έτσι, τον βλέπουμε να μεταφέρεται σε μία αίθουσα κινηματογράφου και να επιβαίνει σε ένα λεωφορείο, κάνοντας τα πάντα για να βρει τον αγαπημένο του καφέ Nespresso.
«Συνεργάζομαι με τη Nespresso πολλά χρόνια και είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που επέστρεψα. Αυτή τη φορά έχω την ευκαιρία να πρωταγωνιστήσω δίπλα σε μία πολύ ταλαντούχα ηθοποιό, τη Natalie Dormer, κάνοντας ένα όνειρό μου πραγματικότητα, να παίξω τον ρόλο ενός ιππότη του μεσαίωνα» αναφέρει ο George Clooney.
ΜΙΑ ΑΞΙΑ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ
Φέτος, δίπλα στον George Clooney πρωταγωνιστεί η Natalie Dormer. Έχοντας ενσαρκώσει πολλές φορές στο παρελθόν τη βασίλισσα, δεν αποτελεί έκπληξη ότι ο συγκεκριμένος ρόλος τής ταιριάζει πολύ. Ως λάτρης του καφέ Nespresso η ίδια, αποτελεί το ιδανικό «ταίρι» του George Clooney.
«Είμαι λάτρης του καφέ Nespresso και η οικογένειά μου θεωρεί πως είμαι η πλέον κατάλληλη να κάνω αυτό το διαφημιστικό. Το να δουλέψω με τον George Clooney είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα! Είναι τόσο απολαυστικός και αστείος! Καθώς θαυμάζω τη δουλειά του πολλά χρόνια είναι φανταστικό το γεγονός ότι επιτέλους τον γνωρίζω και συνεργαζόμαστε», αναφέρει η Natalie Dormer για τη συμμετοχή της στην «Αναζήτηση».
ΜΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΤΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ
Δουλεύοντας με τη Nespresso από το 2006, ο George Clooney αποτελεί πλέον συνώνυμο του brand και το πάθος του για την αειφορία τον καθιστά ιδανικό συνεργάτη της εταιρείας. Η διαρκής του στήριξη υπογραμμίζει τη δέσμευση της Nespresso για βιώσιμη ανάπτυξη, ανακύκλωση και καφέ υψηλής ποιότητας. Ο George Clooney δίνει το παράδειγμα για το τι σημαίνει να αψηφάς τα δεδομένα σε μία κατηγορία με την αποφασιστικότητα που τον χαρακτηρίζει στηρίζοντας παγκόσμια ζητήματα και προασπίζοντας τη βιώσιμη ανάπτυξη, κάτι που αντανακλά και το όραμα της Nespresso. Η εταιρεία προσπαθεί σταθερά να κάνει την ανακύκλωση προσβάσιμη σε όλους, ενθαρρύνοντας τη συμμετοχή του κοινού στο πρόγραμμα, που υποστηρίζεται σε μεγάλο βαθμό από τον ηθοποιό. Ο ίδιος αναφέρει, «Οι νεότερες γενιές επενδύουν στην ανακύκλωση και όλος ο κόσμος είναι πλέον πολύ πιο ενημερωμένος πάνω σε αυτά τα ζητήματα. Είναι σημαντικό για τις εταιρείες να προχωρούν σε καινοτομίες με στόχο να προστατεύσουν το μέλλον του πλανήτη. Η Nespresso έχει καταστήσει πολύ εύκολη τη διαδικασία ανακύκλωσης καψουλών και είμαι πολύ χαρούμενος και υπερήφανος που συνεργάζομαι με την εταιρεία κυρίως για αυτό τον λόγο.»
Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑΣ
Η αναζήτηση της τελειότητας είναι αυτό που συνδέει τη Nespresso με τους ανθρώπους που συμμετέχουν στην αλυσίδα του καφέ, τον George Clooney και τους λάτρεις του καφέ Nespresso και είναι αυτή η δέσμευση της εταιρείας που ενέπνευσε τη δημιουργία της καμπάνιας. Η καμπάνια περιλαμβάνει και ένα σποτ διάρκειας 30 δευτερολέπτων με τον τίτλο «Really, George?», όπου πρωταγωνιστούν πολλοί από τους ανθρώπους που συμμετέχουν σε κάθε στάδιο της παραγωγής καφέ, από αγρονόμους και καλλιεργητές έως στελέχη και ειδικούς της Nespresso. Ο George Clooney εξηγεί: «Η συνεργασία μου με τη Nespresso περιλαμβάνει πολλά περισσότερα από τη νέα καμπάνια. Μοιραζόμαστε τη δέσμευση για βιώσιμη ανάπτυξη και για διαρκή υποστήριξη των καλλιεργητών και των οικογενειών τους, καθώς χωρίς αυτούς τους ανθρώπους δεν θα είχαμε αυτόν τον εξαιρετικό καφέ. Το να πρωταγωνιστώ δίπλα τους με τιμά ιδιαίτερα.»
Η κάθε ιστορία και προσωπική αναζήτηση ξεδιπλώνεται μέσα από μία σειρά συνεντεύξεων που μπορείτε να δείτε στο website της Nespresso.
«Η Αναζήτηση» προχωρά πέρα από την απόλυτη εμπειρία καφέ και εμπνέεται από τη δουλειά της Nespresso να εξασφαλίσει την υψηλότερη ποιότητα διατηρήσιμου καφέ», αναφέρει ο Alfonso Gonzalez, Επικεφαλής του τμήματος Marketing της Nespresso. «Είναι η πρώτη φορά που ο George αλληλεπιδρά με τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από τον καφέ
Nespresso και εργάζονται σε όλα τα στάδια παραγωγής – από την καλλιέργεια του καφέ, ως τις δοκιμές του προϊόντος και τους coffee experts των Nespresso Boutiques. Πάντα προσδοκούμε το καλύτερο και το πετυχαίνουμε εξαιτίας αυτών των ανθρώπων.»
Η καμπάνια της Nespresso κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στις 17 Οκτωβρίου. Για περισσότερες πληροφορίες, μπείτε στο website της Nespresso: www.nespresso.gr.
[/mobileonly]