Oλοκληρώθηκε με τεράστια επιτυχία η καμπάνια Plastic Free Greece της Lidl Eλλάς και του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης

Τα Χανιά, η Σαντορίνη, η Χαλκιδική, η Κέρκυρα, η Ρόδος και η Κως ήταν οι 6 προορισμοί που επιλέχθηκαν για φέτος, ενώ το πρόγραμμα θα συνεχιστεί και την επόμενη χρονιά.

Elle 24 Νοε. 21
Oλοκληρώθηκε με τεράστια επιτυχία η καμπάνια Plastic Free Greece της Lidl Eλλάς και του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης

Η Lidl Ελλάς συνέχισε και φέτος το έργο της εναλλακτικής τουριστικής καμπάνιας περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης «Plastic Free Santorini», που τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και ενσωματώθηκε κάτω από την ομπρέλα του προγράμματος «Ελλάδα Χωρίς Πλαστικά Μίας Χρήσης». Έτσι το «Plastic Free Greece» ταξίδεψε σε Χανιά, Χαλκιδική, Σαντορίνη, Ρόδο, Κω και Κέρκυρα. Στόχος της Lidl Ελλάς και του Kοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης ήταν και παραμένει, να πείσουν τους ανθρώπους ότι αξίζει να δοκιμάσουν να ζήσουν την καθημερινότητά τους με έναν πιο βιώσιμο τρόπο.

Σε κάθε προορισμό πραγματοποιήθηκαν δύο παράκτιοι και δύο υποβρύχιοι καθαρισμοί, ενώ στους περισσότερους από αυτούς ακολούθησε συνάντηση με εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης, όπου συζητήθηκαν η στρατηγική του Ιδρύματος και της Lidl Eλλάς σχετικά με τη μείωση της αλόγιστης χρήσης πλαστικού, καθώς και τα επόμενα βήματα της δράσης.

Συνολικά συλλέχθηκαν 248 κιλά απορριμμάτων στους παράκτιους καθαρισμούς και 997,5 κιλά στους υποβρύχιους, γεγονός που καταδεικνύει την τρομερή επιβάρυνση των ακτών και βυθών στη χώρα μας, με τα διάφορα μικρά πλαστικά κομμάτια, τα αποτσίγαρα και τα πλαστικά μπουκάλια να αποτελούν τα επικρατέστερα απορρίμματα.
«Η καμπάνια Plastic Free Greece εστιάζει σε ένα «δυνατό» μήνυμα, ιδιαίτερα επίκαιρο στις μέρες μας: Ότι μπορούμε να ζήσουμε στην καθημερινότητά μας, στο σπίτι ή την εργασία μας, με βιώσιμο τρόπο. Αρκεί να συνειδητοποιήσουμε ότι πρέπει να εξοικονομούμε φυσικούς πόρους, να ανακυκλώνουμε με συνέπεια, να περιορίζουμε την αλόγιστη χρήση του πλαστικού, να παράγουμε με όρους κυκλικής οικονομίας. Η καμπάνια ευαισθητοποιεί και ενεργοποιεί την κοινωνία των πολιτών, σε τοπικό και εθνικό επίπεδο. Αν θέλουμε να αλλάξουμε προς το καλύτερο την καθημερινότητά μας, με πραγματικά βιώσιμους όρους, με την ποιότητα ζωής να χαρακτηρίζει κάθε κοινωνική δραστηριότητα, τότε η σύμπραξη είναι ο οδηγός μας στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο», αναφέρει η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας της Lidl Ελλάς.

«Η ενσωμάτωση της Ευρωπαϊκής Οδηγίας για τη μείωση των πλαστικών μίας χρήσης στην εθνική νομοθεσία είναι ένα σημαντικό πρώτο βήμα. Ο νόμος, ωστόσο, δεν είναι αρκετός. Η ανάγκη για ενημέρωση και ευαισθητοποίηση για τους κινδύνους από τα πλαστικά μίας χρήσης είναι συνεχής και αποσκοπούμε να συνεχιστεί πανελλαδικά, με διάφορες δράσεις. Επιπλέον, με βάση το νομοθετικό πλαίσιο, υπάρχουν μέτρα που θα μπαίνουν σε εφαρμογή σταδιακά στα επόμενα χρόνια, οπότε η δράση μας εξ ορισμού δεν θα είναι στατική. Συνεργασίες με την κοινωνία των πολιτών, τα ακαδημαϊκά ιδρύματα και τα think tanks, όπως και τις περιβαλλοντικά υπεύθυνες επιχειρήσεις, είναι απαραίτητες για να εμπεδωθεί το μήνυμα για λιγότερα πλαστικά μίας χρήσης και να μειωθεί το αποτύπωμά μας στο περιβάλλον», τονίζει η Δρ. Αγγελική Κοσμοπούλου, Εκτελεστική Διευθύντρια Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης.

Αξίζει να σημειώσουμε πως η καμπάνια θα συνεχιστεί και του χρόνου, κρατώντας κάποιους προορισμούς ίδιους, προσθέτοντας, όμως, και κάποιους νέους. Οι ενέργειες υποβρύχιων και παράκτιων καθαρισμών αποτελούν μέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για το πλαστικό, στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς, και συγκεκριμένα στα πεδία δράσης REmove, REduce και REcycle.

Καθ’ όλη τη διάρκεια των δράσεων τηρούνται αυστηρά τα προβλεπόμενα υγειονομικά μέτρα προστασίας και πρωτοκόλλα Covid-19.

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT