Το brand Intimissimi αποκαλύπτει μία καμπάνια με μία νέα δημιουργική προσέγγιση που απευθύνεται στις γυναίκες επιδιώκοντας να περιγράψει πώς είναι να φοράς ένα Ultralight with Cashmere ένδυμα. Αναμνήσεις και αισθήσεις ξυπνούν από την ανάλαφρη αίσθηση του υφάσματος, του απαλού χαδιού στο δέρμα και της διαφάνειας που αποπνέει θηλυκότητα. Στο βάθος, ψίθυροι ανέμου και ακτίνες φωτός τυλίγουν το σώμα της πρωταγωνίστριας της καμπάνιας και δημιουργούν στον θεατή μία ευχάριστη αίσθηση άνεσης.
Τα στυλ διαθέτουν θηλυκά, διαφανή φινιρίσματα, συγκεκριμένα την μπλούζα με ζιβάγκο και την iconic μπλούζα με λαιμόκοψη χαμόγελο, σχεδιασμένες σε μία νέα χρωματική παλέτα που συνδυάζει on-trend αποχρώσεις, όπως Evergreen, Vivid Blue, Cosmic Violet, Ribbon Red και Blooming Pink, με πιο κομψούς τόνους, όπως Jade Green και Nutmeg Brown.
Άνετο και απαλό στο δέρμα, το Ultralight with Cashmere τυλίγει το σώμα κάθε γυναίκας, προσδίδοντας μία αίσθηση ελαφρότητας και ζεστασιάς ταυτόχρονα. Ο συνδυασμός modal και cashmere κάνει αυτή την ίνα μοναδική, ιδανική για να φορεθεί ως εσώρουχο όταν πέφτει η θερμοκρασία, αλλά πάνω απ’ όλα, με εξαιρετική στρώση πάνω από άλλα ενδύματα της συλλογής Intimissimi, όπως ένα oversized blazer ή ένα maxi πουλόβερ.
Μία μοναδική ίνα αποκλειστικά από την Intimissimi, σχεδιασμένη για όλες τις γυναίκες που αγαπούν να νιώθουν ξεχωριστές και άνετες κάθε μέρα, όποια κι αν είναι η περίσταση.
#intimissimicares project: Διαφάνεια
«Η βελτίωση είναι μέρος της κουλτούρας μας. Αυτή είναι η άποψή μας για τη βιωσιμότητα.»
Από την ίδρυσή της, η Intimissimi έχει καθιερωθεί όχι μόνο για την ποιότητα και την ομορφιά των ρούχων της, αλλά επίσης για τον εκτεταμένο έλεγχο γύρω από την αλυσίδα παραγωγής. Το 98% των προϊόντων που είναι διαθέσιμα στα καταστήματα Intimissimi έχουν παραχθεί από εργοστάσια με έδρα στην Ιταλία και το εξωτερικό. Αυτή η απόφαση επιτρέπει στη διαχείριση παραγωγής να συντονιστεί με άλλες φάσεις της εφοδιαστικής αλυσίδας, εξασφαλίζοντας την τελική αφοσίωση στις ανάγκες του brand και την κατάργηση μεσαζόντων. Με αυτόν τον τρόπο, είναι πιθανό να διατηρηθεί η υψηλή ποιότητα σε προσιτή τιμή.
Το επιχειρηματικό μοντέλο περιλαμβάνει σημαντικές επενδύσεις και την ευκαιρία για θέσεις εργασίας σε ένα μεγάλο αριθμό εργαζομένων, προς όφελος των κοινοτήτων των πόλεων όπου βρίσκονται οι εταιρείες. Έτσι, είναι πιθανό να εγγυηθούμε ένα εξαιρετικό εργασιακό περιβάλλον μέσα στα εργοστάσια σεβόμενοι τα ανθρώπινα δικαιώματα των ανθρώπων που δουλεύουν εκεί.
Αυτή η διαφανής προσέγγιση αντικατοπτρίζεται σε μία ακόμα επέκταση στο intimissimi.com online κατάστημα, χάρη στην παρουσία μίας κατηγορίας που ονομάζεται «ιχνηλασιμότητα» – στη σελίδα κάθε προϊόντος, φαίνονται οι λεπτομέρειες των παραγωγικών μονάδων της εταιρείας όπου αυτό κατασκευάστηκε. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες μπορούν να λάβουν εκτεταμένες πληροφορίες σχετικά με το εργοστάσιο, τις φάσεις παραγωγής, τη δέσμευση σε θέματα που αφορούν τη βιωσιμότητα και τις ιστορίες των ανθρώπων που συμμετείχαν στην παραγωγή των ειδών. Η σύνδεση ανάμεσα στο βιώσιμο ταξίδι του brand και τα χαρακτηριστικά ελέγχου της εφοδιαστικής αλυσίδας είναι ένα βήμα μπροστά όσον αφορά τη σύνδεση μεταξύ διαφάνειας προς τους καταναλωτές σε σχέση με τις δραστηριότητες της Intimissimi.
Συγκεκριμένα, τα nightwear προϊόντα παράγονται στα εργοστάσια: Gordon (Serbia), Vavuniya (Sri Lanka) και Zalli (Bulgaria). Τα ρούχα τότε φτάνουν στα εφοδιαστικά κέντρα στην περιοχή Vallese (Italy) και στη συνέχεια αποστέλλονται στα καταστήματα σε όλο τον κόσμο. Τα corsetry προϊόντα παράγονται στα εργοστάσια: Vavuniya (Sri Lanka), Alpha (Sri Lanka), Benji (Sri Lanka), Sirio (Sri Lanka), Fiorano (Serbia), Gordon (Serbia), και Zalli (Bulgaria). Τα ρούχα τότε φτάνουν στα εφοδιαστικά κέντρα στην περιοχή Vallese (Italy) και στη συνέχεια αποστέλλονται στα καταστήματα σε όλο τον κόσμο.