Follow us

Search

Billie Eilish: Το τώρα της ανήκει!

Μετά την εκφραστική μπαλάντα της No Time to Die που έντυσε την ομώνυμη ταινία από το franchise του James Bond και με το δεύτερο άλμπουμ της Happier Than Ever να γίνεται Νο1 σε όλο τον κόσμο, η σταρ της ποπ μιλάει στο ELLE για τη μουσική της, την επιθυμία της να σκηνοθετεί η ίδια τα βίντεό της, αλλά και για το γεγονός ότι δεν δίνει δεκάρα για το τι λέει ο κόσμος για τα μαλλιά, τα ρούχα ή τη σεξουαλικότητά της.

Billie Eilish: Το τώρα της ανήκει!

της Molly Lambert για το ELLE US.

Ένα ζεστό βράδυ του Ιουλίου, στην πίσω αυλή μιας έπαυλης στο Beverly Hills και με την υποστήριξη της μουσικής πλατφόρμας Spotify, ένα πλήθος από σταρ πρώτου μεγέθους -ανάμεσά τους οι Olivia Rodrigo, Ben Platt, Willow και Jaden Smith, Amanda Kloots και Khalid, μετρούν με ανυπομονησία τα λεπτά μέχρι την επίσημη κυκλοφορία του δεύτερου άλμπουμ της Billie Eilish, Happier Than Ever. Η ίδια είναι ενθουσιασμένη και αγχωμένη ταυτόχρονα για το γεγονός ότι ο κόσμος επιτέλους θα ακούσει τη νέα της δουλειά, σαν να πρόκειται να δοκιμάσουν «τα αγαπημένα της μπισκότα», όπως λέει, τα οποία έψηνε τον περασμέ.νο χρόνο. Eμφανίζεται στη σκάλα, πάνω από μια φωτισμένη πισίνα, φορώντας vintage γυαλιά Prada, έναν κορσέ στο χρώμα του χαλκού, μακρυμάνικο μαύρο πουκάμισο Maison Margiela και παντελόνι από μαύρο βινύλ. «Eίναι απίστευτο», λέει. «Είμαι τόσο ευτυχισμένη που βλέπω τόσο κόσμο, αγκαλιές και χαμόγελα… Και ο δίσκος μου θα ακουστεί σε δύο λεπτά».

Καθώς σηκώνει το μικρόφωνο θριαμβευτικά στον αέρα, το κοινό την αποθεώνει. «Λατρεύω αυτό το άλμπουμ», λέει η Eilish περπατώντας στο σιδερένιο μπαλκόνι. «Είναι ό,τι πιο όμορφο έκανα ποτέ». Αφού ευχαριστεί τον αδερφό και συνεργάτη της Finneas, κάνει μια χαρακτηριστική κίνηση με το κεφάλι προς τα πίσω και αναφωνεί «είμαι ξετρελαμένη!». Ακριβώς στις 9 το βράδυ, οι πρώτες νότες από τον νέο της δίσκο ακούγονται. Δεκαπέντε λεπτά αργότερα, παίζει το ομώνυμο τραγούδι του άλμπουμ. Καθώς η μελαγχολική μπαλάντα μετατρέπεται σιγά σιγά, αλλά μεθοδικά, σε hard rock ύμνο, η Eilish με μια απότομη κίνηση βουτά στην πισίνα, όπως είναι, με τα ρούχα! Χωρίς κανένα δισταγμό, οι δύο καλύτερες φίλες της, οι Zoe και Drew, την ακολουθούν και αρχίζουν και οι τρεις μαζί να τραγουδούν τους στίχους του τραγουδιού με όλη τους τη δύναμη.

Oversized μακρύ πανωφόρι με δαντέλα και φόρεμα, και τα δύο Marni. Δαχτυλίδι, Lillian Shalom. Μπότες, Junya Watanabe Comme des Gar²Ons.

«Ω, Θεέ μου, ήταν φανταστικά», μου λέει η Eilish. «Δεν ήταν προσχεδιασμένο, απλώς στεκόμουν στην άκρη της πισίνας και τραγουδούσα, όταν η φίλη μου η Carly μου είπε: “Billie, πέσε στην πισίνα”. Κι το έκανα. Έτσι ένιωθα εκείνη τη στιγμή. Βούτηξα στο νερό φορώντας τις 15ποντες μπότες μου». Από την άλλη μεριά της πισίνας, ο Finneas παρακολουθούσε το χαρούμενο θέαμα με απορία. «Σκέφτηκα, “κλασική Billie”», λέει ο ίδιος, σημειώνοντας ότι αυτή ήταν μια συνηθισμένη συμπεριφορά της Billie, και συνεχίζει: «Ένα από τα μεγάλα προτερήματά της είναι ότι δεν παίρνει τον εαυτό της πολύ στα σοβαρά». Η Eilish έμεινε μέσα στην πισίνα σχεδόν σε όλη τη διάρκεια του πάρτι μέχρι που, τελικά, όλοι έκαναν το ίδιο. «Τους τραβούσα μέσα», λέει η ίδια γελώντας. Εκείνη η βραδιά σκοπό είχε την παρουσίαση του άλμπουμ, αλλά το happening στην πισίνα έδωσε στην Eilish την ευκαιρία να σκηνοθετήσει μια μοναδική εμπειρία για τον εαυτό της αλλά και για τους άλλους. «Μου αρέσουν τα μεγάλα πάρτι, αλλά καμιά φορά μπορεί να γίνουν κουραστικά επειδή όλοι θέλουν να σου μιλήσουν. Αλλά μέσα στην πισίνα είχα εγώ τον έλεγχο. Κολυμπούσα προς το μέρος κάποιου, του μιλούσα και μετά απομακρυνόμουν για να μιλήσω με κάποιον άλλο», λέει.

Αυτές τις μέρες η Eilish έχει τον έλεγχο περισσότερο από κάθε άλλη φορά. Αφού έφτασε στην κορυφή των μουσικών charts μόλις στα 13 της με το Ocean Eyes, τραγούδι το οποίο έγραψε στο δωμάτιό της στο Λος Άντζελες μαζί με τον Finneas και έγινε viral στο SoundCloud, η εφτά φορές βραβευμένη με Grammy Eilish ανέβασε κι άλλο τον πήχη για το πολυαναμενόμενο δεύτερο άλμπουμ της. Σε αυτό εκτός από τη δημιουργία των τραγουδιών (μερικά γράφτηκαν επίσης με τη βοήθεια του Finneas), σκηνοθέτησε η ίδια και όλα τα βιντεοκλίπ. «Είμαι οπτικός τύπος και τα μουσικά βίντεο ήταν πάντα η αγαπημένη μου μορφή τέχνης από τότε που ήμουν παιδί», λέει και συνεχίζει: «Από την αρχή της καριέρας μου, όλα τα βιντεοκλίπ μου βασίζονταν σε δικές μου ιδέες. Απλώς δεν ήξερα ότι μπορούσα και να τα σκηνοθετήσω. Είναι δύσκολο να μεταδώσεις κάτι που έχεις στο μυαλό σου σε κάποιον άλλο, να το καταλάβει και να το υλοποιήσει. Μερικές φορές πρέπει να το κάνεις μόνος σου, κι ας είναι δύσκολο».

Στο ονειρικό βίντεο του ομώνυμου τραγουδιού, η Eilish δραπετεύει από ένα πλημμυρισμένο σπίτι. «Κάποτε το νερό ήταν ο μεγαλύτερος φόβος μου. Έτρεμα στην ιδέα να έχω το κεφάλι μου μέσα στο νερό. Αλλά είμαι τολμηρή, θέλω να προκαλώ οτιδήποτε με φοβίζει», αναφέρει. Για να νικήσει τη φοβία της, η σταρ βούτηξε μέσα της, μεταφορικά και κυριολεκτικά. Το βίντεο γυρίστηκε σε μια γιγαντιαία δεξαμενή που είχε χρησιμοποιηθεί στο παιχνίδι εμποδίων Wipeout. Mε τη βοήθεια των τεχνικών και ενός έμπειρου εκπαιδευτή και δύτη, ο οποίος την καθοδηγούσε μέσα στο νερό, η Eilish κολύμπησε μέσα στο πλημμυρισμένο σπίτι, μέχρι που, κρατώντας την αναπνοή της σε πολλές σκηνές, έφτασε στην ταράτσα. «Τα μισά πλάνα είναι γυρισμένα κάτω από το νερό», λέει η σταρ. «Έτσι κατάφερα να ξεπεράσω κατά πολύ τον φόβο μου γι’ αυτό».

Ψάχνοντας για safe place

Ωστόσο το νερό δεν ήταν ο μόνος φόβος που είχε να αντιμετωπίσει η Eilish τελευταία. Εδώ και μερικά χρόνια, δεν νιώθει ασφαλής ούτε στο ίδιο της το σπίτι. Αφού η διεύθυνσή της έγινε γνωστή, διάφοροι ενοχλητικοί τύποι αλλά και παπαράτσι άρχισαν να εμφανίζονται στην αυλή της. Και καθώς η φήμη της μεγάλωνε, έπρεπε να υποστεί και τη διαρκή κριτική του ίντερνετ για το τι φοράει και με ποιον βγαίνει. «Ακόμη και τη σεξουαλικότητά μου σχολιάζουν», λέει και συνεχίζει. «Σαν να είναι κάτι που τους αφορά όλους. Δεν είναι έτσι όμως. Συμβαίνει κάτι αντίστοιχο με τους άντρες;», αναρωτιέται. Όπως πολλοί σταρ που δέχτηκαν τα φώτα της δημοσιότητας σε μικρή ηλικία, η Eilish στην αρχή πληγώθηκε από την ανελέητη κριτική που δεχόταν. «Κάποια στιγμή θέλησα απλώς να γράψω ένα τραγούδι. Έπειτα, όμως, απλώς συνέχισα. Ποτέ δεν είπα “Έι, Κοιτάξτε με. Δείτε τι μπορώ να κάνω”. Από την άλλη, οι φίλοι μου ξέρουν ότι δεν μπορώ να ακούω αρνητικά σχόλια. Πληγώνομαι», καταλήγει. Ακόμη και ένα σχόλιο για κάτι απλό, όπως το ντύσιμο, δεν την άφηνε ασυγκίνητη.

Τα πρώτα χρόνια της καριέρας της υιοθέτησε επίτηδες ένα εκκεντρικό λουκ, ώστε να αποσπά την προσοχή από το σώμα της. Πολλοί θαυμαστές της συνδέθηκαν με αυτή την εικόνα της, με τα πολύ φαρδιά ρούχα και τη skater-goth αισθητική της, με μερικούς να θεωρούν ότι μ’ αυτό τον τρόπο αρνιόταν τη σεξουαλικότητά της. Έτσι, όταν άρχισε να πειραματίζεται με την εμφάνισή της, φορώντας πότε πότε πιο εφαρμοστά κομμάτια, οι αντιδράσεις κάποιων φαν της ήταν σκληρές. Σε μια φωτογραφία της στο Instagram στην οποία φοράει έναν κόκκινο στενό κορσέ με δαντελένιο μπούστο, κάποιοι σχολίασαν: «Είσαι διπρόσωπη» και «ντροπή σου». Κάποιος άλλος έγραψε: «Η βιομηχανία της μουσικής όντως σε άλλαξε πολύ». Κι ενώ η ίδια καταλαβαίνει γιατί κάποιοι τη θέλουν να παραμένει αμετάβλητη, σαν τον Πίτερ Παν, ίδια όπως όταν την πρωτογνώρισαν, δυσκολεύεται να διαχειριστεί τόση αρνητική ενέργεια. «Οι άνθρωποι συνδέονται με τις αναμνήσεις τους και προσκολλώνται σ’ αυτές. Όμως αυτό δεν είναι ανθρώπινο». Η φωτό με τον κορσέ αποτελεί το τέλειο δείγμα αυτής της παράνοιας. «Έχασα 10.000 followers, εξαιτίας του στήθους μου», λέει γελώντας με πικρία. «Οι άνθρωποι φοβούνται τα μεγάλα στήθη», προσθέτει.

Με τη Madonna στο πλευρό της

Tα προβλήματα της Eilish δεν είναι και τόσο πρωτότυπα. Τα δύο μέτρα και δύο σταθμά στη μουσική βιομηχανία είναι παλιά ιστορία. «Το πρόβλημα είναι ότι ακόμα ζούμε σε έναν πολύ σεξιστικό κόσμο, όπου οι γυναίκες μπαίνουν σε κουτάκια που τις καταπιέζουν. Είτε θα είσαι παρθένα είτε πόρνη», έχει δηλώσει η Madonna. «Η Βillie από την αρχή της καριέρας της δεν χρησιμοποιεί τη σεξουαλικότητά της. Αυτή ήταν ευτυχώς η επιλογή της. Άλλωστε, μέχρι τώρα ήταν μια έφηβη. Όμως αν θέλει να αλλάξει και να φωτογραφίζεται ως μια σέξυ γυναίκα και να δείχνει το σώμα της, παρόλο που δεν το έκανε στο παρελθόν, γιατί να πρέπει να κριθεί και να τιμωρηθεί γι’ αυτό; Οι γυναίκες δεν θα ‘πρεπε να κρίνονται για την εμφάνισή τους και για τον τρόπο που προβάλλουν το σώμα τους. Αν η Billie ήταν άντρας, κανείς δεν θ’ ασχολιόταν μ’ αυτό. Ένας άντρας μπορεί να εμφανίζεται με κοστούμι και γραβάτα τα τρία πρώτα χρόνια της καριέρας του και τον άλλο μήνα να ντύνεται σαν τον Prince ή τον Mick Jagger, να βγαίνει χωρίς πουκάμισο ή με αϊλάινερ στα μάτια και κανείς να μην το κάνει θέμα», καταλήγει.

Xl τζάκετ, φόρεμα, παντελόνι, ζιβάγκο με κουκούλα και bucket hat, όλα Marc Jacobs.

Στα 19 της χρόνια η Eilish συνεχίζει να εξελίσσεται. «Μέχρι να φτάσεις στην ηλικία μου ή ακόμα και μετά από αυτή, δεν ξέρεις στ’ αλήθεια ποια είσαι», λέει. Όσον αφορά το στυλ της, εξακολουθεί να αναμειγνύει το streetwear με hi fashion κομμάτια και -όπως επιβεβαίωσε η εμφάνισή της στο πάρτι για την κυκλοφορία του δίσκου- δεν είναι διατεθειμένη να επιτρέψει σε κανέναν κακόβουλο να της επιβάλει πώς θα ντύνεται. Για τη συνέντευξή μας, που λαμβάνει χώρα σε μια σουίτα του ξενοδοχείου The London West Hollywood, λίγες μέρες πριν από το πάρτι (μίλησα μαζί της και κάποιες ημέρες μετά από αυτό), η Eilish φοράει εκρού φαρδύ σορτς του μπάσκετ, λευκό hoodie με κουκούλα, που πάνω του έχει animé prints που απεικονίζουν κορίτσια με μπικίνι που αιμορραγούν πράσινο υγρό. Τα ξανθά μαλλιά της, που πρόσφατα ξεσήκωσαν πολλές συζητήσεις στο δίκτυο, είναι κομμένα μέχρι τους ώμους. Αν και δεν φορά καθόλου μέικαπ, τα μεγάλα γαλάζια μάτια της της χαρίζουν μια απόκοσμη ομορφιά που φέρνει στον νου τους στίχους της Fifteen flares inside those ocean eyes (Δεκαπέντε φωτοβολίδες μέσα στα μάτια που έχουν το χρώμα του ωκεανού). Η σταρ λέει ότι έβαψε τα μαλλιά της ξανθά επειδή βαρέθηκε τα πράσινα. «Δεν μπορούσα να πάω πουθενά μ’ εκείνα τα μαλλιά, γιατί πρόδιδαν αμέσως ποια είμαι. Κι εγώ ήθελα ανωνυμία και διακριτικότητα». Με το που έγινε ξανθιά, ένιωσε ελεύθερη, σαν να συστηνόταν από την αρχή στον κόσμο. «Πήγα σε ένα πάρκο με μια φίλη και δίσταζα να βγάλω την κουκούλα μου. Φοβόμουν τους παπαράτσι και εκείνους που θα με ενοχλούσαν. Αλλά η φίλη μου μου είπε “μην ανησυχείς. Είσαι μια χαρά και τίποτα δεν θα γίνει”. Έτσι έβγαλα την κουκούλα και ξαφνικά ένιωσα άλλος άνθρωπος», εξομολογείται.

Όπως καθένας που βάφει τα μαλλιά του, έτσι και η Eilish ήθελε μια αλλαγή. «Δεν το ‘κανα για να σκεφτεί ο κόσμος διαφορετικά για εμένα. Τότε είχα άλλο χρώμα μαλλιών και άλλη διάθεση για οτιδήποτε έκανα. O συγκεκριμένος δίσκος ήθελα να ξεχωρίσει», αναφέρει. Μερικοί θαυμαστές της ακόμη και σήμερα αντιδρούν στο καινούριο της λουκ και εκφράζουν ανοιχτά τη γνώμη τους. «Μια μέρα ανέβασα ένα βίντεο από τότε που είχα πράσινα μαλλιά και μου έγραφαν “μου λείπει αυτή η Billie, η πρασινομάλλα”», λέει η σταρ καθώς ξαπλώνει πάνω σε έναν τεράστιο γωνιακό καναπέ, με τα πόδια της να κρέμονται στην άκρη. Ο σωματοφύλακάς της στέκεται στην πόρτα. «Είμαι ο ίδιος άνθρωπος όμως», λέει και συνεχίζει: «Δεν είμαι σαν δύο κούκλες Barbie με δύο διαφορετικά κεφάλια». Η Eilish δεν θέλει να ασχολούνται οι φαν της τόσο πολύ με τα μαλλιά ή με την απόφασή της να φορά πιο αποκαλυπτικά ρούχα. Στην πραγματικότητα, το ότι εγκατέλειψε τα βαριά και φαρδιά φούτερ ήταν περισσότερο μια πρακτική ανάγκη και όχι μια στρατηγική κίνηση, καθώς δεν αντέχει τη ζέστη του Λος Άντζελες. «Μια μέρα αποφάσισα να φορέσω ένα φανελάκι. Δεν ήταν καν προκλητικό. Ξέρω όμως ότι θα είπαν: “Για δες, ντύνεται σέξυ και προσπαθεί να δηλώσει κάτι”. Δεν είναι έτσι όμως, έχει 40 βαθμούς και φοράω απλώς ένα φανελάκι».
Aισθάνεται κουρασμένη από τα social media.

«Ζηλεύω τους ανθρώπους που δεν έχουν. Μακάρι να υπήρχε ένας τρόπος να τα αποφύγω. Να μπορούσα να τα διαγράψω, αλλά να διατηρώ επαφή με το κοινό μου. Θα ‘θελα να συμβαίνουν και τα δύο, αλλά δεν γίνεται». Της λείπουν οι συναυλίες, είναι ο αγαπημένος της τρόπος να επικοινωνεί με το κοινό. Για την πάντα πολυάσχολη Eilish, η πανδημία ήταν μια ευκαιρία να κάνει μια παύση και να σκεφτεί πόσο άλλαξε τη ζωή της η επιτυχία. Αν και το Happier Than Ever δεν θεωρείται κατεξοχήν άλμπουμ της πανδημίας, φτιάχτηκε κατά τη διάρκεια του lockdown και μπορούμε να φανταστούμε πόσο πιο έντονη ήταν η δημιουργική διαδικασία του λόγω του φόβου και της απομόνωσης. «Ο δίσκος προέκυψε έπειτα από μεγάλη ενδοσκόπηση. Στην πραγματικότητα είμαι εγώ που επεξεργάζομαι ένα τραύμα», λέει χτυπώντας νευρικά τα δάχτυλά της πάνω στον καναπέ. Η επιτυχία μπορεί να έκανε την Eilish αγαπημένο παιδί των κριτικών, αλλά δεν την προστάτεψε από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν πολλές νέες  γυναίκες σήμερα: τοξικοί σύντροφοι, προβληματική σχέση με το σώμα της, φόβος μήπως κάνει ή πει τα λάθος πράγματα στο ίντερνετ.

Μελαγχολικοί και σκληροί, οι στίχοι του Happier Than Ever αποκαλύπτουν το τι αντιµετώπισε η τραγουδίστρια τα προηγούµενα χρόνια. Σε όλο το άλµπουµ, η Eilish παλεύει µε δύσκολα θέµατα, όπως το πώς η ανάγκη ενός ανθρώπου να γίνει επιθυµητός καταλήγει να στρέφεται εναντίον µιας γυναίκας, γιατί κατηγορούνται τα ίδια τα θύµατα για τις επιθέσεις που δέχονται και γιατί τα κορίτσια υποχρεώνονται να ακολουθούν συγκεκριµένα πρότυπα και τιµωρούνται όταν δεν το κάνουν. «Η δηµιουργία αυτού του δίσκου λειτούργησε ως κάθαρση και απελευθέρωση για εµένα», δήλωσε σε εκείνο το πάρτι της κυκλοφορίας του άλµπουµ. Το Happier Than Ever διαθέτει τα χαρακτηριστικά λαχανιασµένα φωνητικά-σήµα κατατεθέν της Eilish, αλλά η ερµηνευτική της ικανότητα δυναµώνει όλο και περισσότερο. Παραθέτει ονόµατα τραγουδιστών της τζαζ που την έχουν καθορίσει, όπως της Julie London, του Johnny Mathis και της Peggy Lee, και το πρόσωπό της φωτίζεται όταν της µιλώ για το τραγούδι Billie Bossa Nova, που ανήκει στο είδος της βραζιλιάνικης bossa nova. «Το αγαπηµένο µου τραγούδι είναι το The Girl From Ipanema» λέει µε ενθουσιασµό. Για τους φαν της αλλά και για τους κριτικούς, το δεύτερο άλµπουµ της σηµατοδοτεί τη θριαµβευτική εξέλιξη του πρώτου. Πρόκειται για τη µουσική µιας ταλαντούχας τραγουδοποιού που αρνείται να επαναπαυτεί στις δάφνες της και δεν φοβάται να εξερευνήσει τις πιο σκοτεινές γωνιές της θηλυκής της ύπαρξης. Επέλεξε να γράψει τη µουσική που εκείνη επιθυµούσε- αντί να ακολουθήσει τις προσδοκίες του κόσµου. «Αν φτιάχνεις έναν δίσκο για να ικανοποιήσεις τους άλλους, τότε µπορεί να χάσεις εκείνο που θα έκανε εσένα ευτυχισµένο» λέει ο αδερφός της Billie, Finneas. «H Billie κάνει ακριβώς το αντίθετο». Το όραµά της πάντως απέδωσε καρπούς: το άλµπουµ της σκαρφάλωσε στο Νο1 σε 19 χώρες, ανάµεσά τους οι ΗΠΑ. Επίσης έσπασε το ρεκόρ για τις περισσότερες πωλήσεις σε βινύλιο τα τελευταία 30 χρόνια.

Η Eilish είναι χαρούµενη που το -γραµµένο από γυναίκες- ροκ επιστρέφει. Ως φαν των σύγχρονων µουσικών, όπως η Willow Smith και η Olivia Rodrigo, δεν συµφωνεί µε την κοινή αντίληψη ότι οι γυναίκες µουσικοί -και οι γυναίκες γενικά- πρέπει να ανταγωνίζονται η µία την άλλη. Και όταν κάποιοι προσπάθησαν να δηµιουργήσουν έναν τέτοιο ανταγωνισµό ανάµεσα στην Eilish και τη Rodrigo, η Eilish δηµοσίευσε στο Instagram µια φωτογραφία αγκαλιά µε τη Rodrigo γράφοντας «Εδώ υπάρχει αληθινή αγάπη». «Είναι λυπηρό το ότι τα κορίτσια µαθαίνουν να είναι ανταγωνιστικά µεταξύ τους. Και όλες αυτές που κάνουν πλαστικές και στη συνέχεια το αρνούνται, κάνουν τα πράγµατα χειρότερα», λέει η σταρ. Η Eilish δεν είναι εναντίον της πλαστικής χειρουργικής. Απλώς πιστεύει στην αλήθεια. «Καταλαβαίνω να θες να σβήσεις ένα σπυράκι. Αλλά µη λες ψέµατα γι’ αυτό: “ναι, είµαι απόλυτα φυσική”». Παρά την επιτυχία του δεύτερου άλµπουµ της, η Eilish δεν συνήθισε τα «καρφιά» του ίντερνετ, ωστόσο έµαθε να διαχειρίζεται τα «σκοτεινά σηµεία» της διασηµότητας µε ευγνωµοσύνη και χιούµορ. Λίγες µέρες προτού τυπωθεί αυτή η συνέντευξη (σ.σ στο αµερικάνικο ELLE), ένας χρήστης τής έγραψε σε ένα live στο intagram: «Φτάνει µε τα βαρετά ρούχα!». Εκείνη, απάντησε µε µια φωτογραφία της στην οποία φοράει µια XXL µπλε φόρµα ρωτώντας τον: «Θέλεις να ξαναδείς κάτι τέτοιο;». Και τότε οι περισσότεροι γέλασαν µε το αστείο της. Όχι µαζί της.

Φωτογράφος: Alique for ELLE US
Styling: Patti Wilson
Μακιγιάζ: Ribert Rumsey/A-Frame
Μαλλιά: Benjamin Mohapi/Salonbenjamin
Μανικιούρ: Ashlie Johnson/The Wall Group
Set design: Nicholas Des Jardins/Streeters
Παραγωγή: Honor Hellon/Honor Hellon Production

MORE FROM

ΜΟΔΑ

BEST of INTERNET