Menu

ELLE Education: Σπούδασε fashion management στο μεγαλύτερο πανεπιστήμιο του κόσμου

Η βιομηχανία μόδας και luxury προϊόντων, βρίσκεται αντιμέτωπη με κομβικές αλλαγές, στα πλαίσια της ψηφιακής εποχής και μετά την επικράτηση των social media. Το πρόγραμμα Innovation Leadership for Fashion & Luxury Consumer Brands αποτελεί αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ του ELLE, του νούμερο ένα fashion media brand του κόσμου, και του Πανεπιστημίου MIT Sloan Executive Education και σχεδιάστηκε για να εκπαιδεύσει τους leaders του μέλλοντος.

Η επιτυχία πλέον ενός brand απαιτεί χάραξη νέας στρατηγικής, ευελιξία και έναν καινοτόμο ηγέτη ανοιχτό σε ιδέες. Αυτή ακριβώς είναι και η αποστολή του προγράμματος Innovation Leadership for Fashion & Luxury Consumer Brands με τη σφραγίδα του ELLE και του Πανεπιστημίου MIT Sloan Executive Education, να παρέχει μια αποκλειστική παγκόσμια ματιά στον κόσμο των fashion και luxury industries.

Το πρόγραμμα χωρίζεται σε τρεις ενότητες που πραγματοποιούνται σε τρεις διαφορετικές τοποθεσίες: Μαδρίτη, Παρίσι και το Campus του MIT Sloan στο Cambridge της Βοστόνης. Η δομή του προγράμματος δίνει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να διευρύνουν τους ορίζοντές τους και την κατανόησή τους γύρω από τις fashion και luxury βιομηχανίες και να αποκτήσουν τις σωστές βάσεις για να μπορούν να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις του σήμερα στο επαγγελματικό τους περιβάλλον. Οι εκπαιδευτικοί άξονες κινούνται γύρω από τους τομείς της fast fashion, των premium brands, της υψηλής ραπτικής, της luxury βιομηχανίας και της καινοτομίας. Κατά τη διάρκεια της κάθε ενότητας, μελετούνται case studies και μαθήματα γύρω από αυτά τα πεδία, ώστε να παρέχουν στους μαθητές μια πλήρη οπτική γύρω από τη fashion scene και τον τρόπο διοίκησής της.

Μαδρίτη

Τα τελευταία χρόνια η Ισπανία θεωρείται ένας παγκόσμιος πρωταγωνιστής στο χώρο της μόδας με κορυφαία fast fashion brands να κινούν τα νήματα. Η Ισπανία έχει φέρει την επανάσταση στο prêt-à-porter, παίρνοντας λουκ από το catwalk και φέρνοντάς τα κατευθείαν στον καταναλωτή. Η Ισπανία επίσης κατέχει σημαντική θέση και στο χώρο των premium brands, επιβεβαιώνοντας πως το καλό γούστο μπορεί να είναι προσιτό σε όλα τα budgets. Αυτή η πρώτη ενότητα στη Μαδρίτη θα δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να βιώσουν από πρώτο χέρι τι είναι αυτό που καθιστά την Ισπανία έναν παγκόσμιο ηγέτη. Παράλληλα, διευθυντικά στελέχη από fast fashion βιομηχανίες και premium brands θα μοιραστούν την εμπειρία τους γύρω από το πώς η Ισπανία κατάφερε να γίνει παράδειγμα στον τομέα των logistics και της διανομής.

Ημερομηνίες: 8-15 Μαρτίου

Παρίσι

Επόμενη στάση, το Παρίσι καθώς δεν υπάρχει συζήτηση γύρω από τη μόδα χωρίς την παγκόσμια πρωτεύουσα της υψηλής ραπτικής και των luxury brands. Το Παρίσι κατέχει ηγετική στην αγορά του design, διαμορφώνει τα trends και ολόκληρο τον τομέα της μόδας, δίνοντας τη σοφία του στις άλλες μητροπόλεις. Αυτή η ενότητα λοιπόν εξετάζει το ρόλο και την επιρροή της Haute Couture στη fashion βιομηχανία σήμερα. Ηγέτες από εταιρείες-κλειδιά, θα εισάγουν τους συμμετέχοντες σε μια συζήτηση γύρω από τη μεταμόρφωση ενός brand και το ρόλο της τεχνολογίας και της καινοτομίας στη fashion scene.

Ημερομηνίες: 19-26 Απριλίου

MIT Campus

Τελευταίος σταθμός το Πανεπιστήμιο MIT, επίκεντρο της τεχνολογίας και της καινοτομίας. Στο MIT Campus, οι συμμετέχοντες θα εστιάσουν στη στρατηγική, την καινοτομία, το marketing, τις οικονομικές αποφάσεις και το πώς να είσαι αποτελεσματικός σε έναν ψηφιακό κόσμο. Όλα αυτά τα θέματα παρουσιάζονται με τη σφραγίδα του διεθνώς αναγνωρισμένου MIT Sloan και με την υποστήριξη επαγγελματιών πρωτοπόρων στον τομέα τους με καινοτόμο ερευνητικό έργο και εμπειρία.

Ημερομηνίες: 1-5 Ιουνίου

Focus Areas

Τα πεδία που ερευνώνται κατά τη διάρκεια του προγράμματος Innovation Leadership for Fashion & Luxury Consumer Brands:

-Καινοτομία

-Leadership

-Στρατηγική

-Έλεγχος

-Marketing

-Οικονομικά

Μάθετε περισσότερα και δηλώστε συμμετοχή εδώ: http://elle.education/program/

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ