Menu

Hailey Baldwin & Winnie Harlow στη νέα καμπάνια Tommy Hilfiger

Οι δύο brand ambassadors δεν είναι απλά εντυπωσιακές, αλλά και πολύ δυναμικές, αποτελώντας icons που εμπνέουν.

Στο πλαίσιο της παγκόσμιας καμπάνιας του brand, όπου γιορτάζει τα icons του αύριο στον κόσμο της μόδας, της τέχνης, της μουσικής και της διασκέδασης, οι Hailey Baldwin και Winnie Harlow εμφανίζονται ως τα πρόσωπα της γυναικείας TOMMY ICONS capsule συλλογής για το Φθινόπωρο 2018.

"Ως δύο από τα πιο περιζήτητα μοντέλα στον κόσμο, η Hailey Baldwin και η Winnie Harlow γίνονται τα icons του αύριο, μαγεύοντας το ακροατήριό τους με τη δυναμικότητά τους και την εσωτερική τους φλόγα", δήλωσε ο Tommy Hilfiger. "Ανοίγουν το δρόμο για την επόμενη γενιά γυναικών Tommy, προσεγγίζοντας τα πάντα με αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία. Αυτές οι κοινές αρετές και αξίες είναι ο λόγος που είμαι ενθουσιασμένος που τις καλωσορίζω στην οικογένειά μας".

Το πάθος και η αφοσίωση της Hailey Baldwin αντικατοπτρίζονται στη 12χρονη πορεία της ως μπαλαρίνα πριν ξεκινήσει την καριέρα της στο modeling στην ηλικία των 16 ετών. Μέσα από την απίστευτη ενασχόληση της με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με πάνω από 11 εκατομμύρια followers μόνο στο Instagram, αποκαλύπτει στους fans της μοναδικές, behind-the-scenes στιγμές από τη ζωή της εντός και εκτός πασαρέλας. Η Hailey Baldwin έχει περπατήσει όλα τα TOMMYNOW experiential runway από το φθινόπωρο του 2016 και εμφανίστηκε στα εξώφυλλα των Vogue, Marie Claire, Wonderland, Elle, Harper’s Bazaar, L’Officiel, και Love. Αυτή την περίοδο συν-παρουσιάζει το "Drop the Mic" παράλληλα με το Method Man στο TBS ενώ πρόσφατα παρουσίασε τα 2018 iHeartRadio Music Awards.

"Μέσω της μόδας εκφράζω την ατομικότητά μου προς τον κόσμο και τα σχέδια του Tommy Hilfiger είναι τέλεια στο να κάνουν τολμηρά statement", δήλωσε η Hailey Baldwin. "Μου αρέσει να κάνω το styling του κάθε outfit και να το κάνω δικό μου. Ανυπομονώ να δείξω στους οπαδούς του brand πώς έβαλα το δικό μου twist στα στυλ της capsule συλλογής TOMMY ICONS για το Φθινόπωρο 2018".

Προτάθηκε ως «Μοντέλο της χρονιάς» στα Fashion Awards του 2017, η Winnie Harlow είναι παθιασμένη με την ανάδειξη της ατομικότητας και μιας θετικής εικόνας για το σώμα, μέσω του απίστευτου reach που έχει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσής όπου επικοινωνεί με τους εκατομμύρια οπαδούς της. Είναι διακεκριμένη public speaker, με τον TED Talk λόγο της σχετικά με την αντίληψη περί ομορφιάς να κερδίζει πάνω από ένα εκατομμύριο προβολές στο YouTube. Η Winnie Harlow περπάτησε πρόσφατα στη πασαρέλα του TOMMYNOW "DRIVE" στο Μιλάνο, όπου ο Tommy Hilfiger έκανε την πρεμιέρα της συλλογής του για την Άνοιξη του 2018. Έχει εμφανιστεί στα εξώφυλλα των Elle, Glamour, Marie Claire, L’Officiel και Wonderland, καθώς και στο μουσικό βίντεο " Lemonade " της Beyoncé.  

"Πάντα πίστευα στη δύναμη του να αγκαλιάζεις το ποιος είσαι και του να σπας τις συμβάσεις. Γι 'αυτό είμαι περήφανη που συνεργάζομαι με έναν απίστευτο σχεδιαστή που μοιράζεται πραγματικά αυτό το πνεύμα", δήλωσε η Winnie Harlow. "Πάντα αγαπούσα το κλασικό αμερικανικό cool στιλ του brand και είμαι ενθουσιασμένη που μοιράζομαι τα αγαπημένα μου ρούχα με όλους τους οπαδούς του TOMMY HILFIGER".

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ