Μετά την τεράστια επιτυχία που γνώρισαν τα Triple S sneakers του label (συνώνυμα του ugly sneaker trend που έκανε θραύση φέτος) o oίκος συνεχίζει να ποντάρει στην αγάπη των νεαρών shoppers.
Το φαντασμαγορικό show παρουσιάστηκε φέτος στο Παρίσι μέσα σε ένα τούνελ-installation που κάλυπτε τους τοίχους με οθόνες και μετέτρεψε την αίθουσα σε άκρως φουτουριστικό σκηνικό.
Το ίδιo mood επικράτησε και στην συλλογή την οποία ο ίδιος ο Gvasalia ονόμασε “neo-tailoring”. Ο στόχος του; Να κάνει τα tailored κομμάτια άνετα έτσι ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες της νέας γενιάς που αποφεύγει τους περιορισμούς τόσο στην ζωή όσο και στις ενδυματολογικές της επιλογές. Ωστόσο, δεν έλειψαν και πιο σέξυ κομμάτια, με καυτά μίνι που συνδυάζονταν με ψηλούς λαιμούς ενώ τα χρώματα σίγουρα έμειναν πιστά στο φετινό trend που θέλει τις έντονες αποχρώσεις και τα total looks να επιστρέφουν δυναμικά στο προσκήνιο.