Οι τσάντες μας μπαίνουν σε Valentine’s mood

Λίγο πριν την γιορτή του έρωτα, η Carpisa ξεκινά μια εκστρατεία αφιερωμένη στην αγκαλιά και την αγάπη, χωρίς διακρίσεις και στερεότυπα.

Elle 07 Φεβ. 20
Οι τσάντες μας μπαίνουν σε Valentine’s mood

Η Carpisa επιλέγει την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, την πιο κατάλληλη στιγμή κατά τη διάρκεια του έτους, για να διαδώσει ένα μήνυμα παγκόσμιας αγάπης: «Αγκάλιασέ με, σε όλες τις γλώσσες». Μέσα από τους στίχους του τραγουδιού “Abbraciame” του Ιταλού τραγουδιστή και τραγουδοποιού Andrea Sannino και χρησιμοποιώντας την καλλιτεχνική ευαισθησία της Roxy in the Box, η Carpisa ξεκινά μια εκστρατεία αφιερωμένη στην αγκαλιά, ως εργαλείο για την αποδυνάμωση του μίσους και τη διάδοση της αγάπης και της ανοχής, ένα καθολικό αίτημα που απευθύνεται στον πλανήτη μας που υποφέρει, ένα φιλανθρωπικό συναίσθημα που μας επηρεάζει όλους, χωρίς όρια, εμπόδια και διακρίσεις.

Σε μια ιστορική στιγμή, όπως αυτή που βιώνουμε, η ανάγκη αγάπης είναι αναμφισβήτητη. Για να γίνει η επικοινωνία αυτή πιο έντονη, και να γίνει αυτό το μήνυμα viral, η Carpisa δημιούργησε μέσα από το τραγούδι του Sannino ένα flashmob: στους δρόμους του κέντρου του Μιλάνου, ένας μεγάλος ανθρώπινος πλανήτης θα αλληλεπιδρά με τους περαστικούς και θα τους ενθαρρύνει να συμμετέχουν ώστε να μοιράσουν αγκαλιές. Το έργο θα αναρτηθεί στα κοινωνικά μέσα μέσω του hashtag #shareahug.

Από τις 31 Ιανουαρίου έως τις 14 Φεβρουαρίου, θα διανέμονται στα καταστήματα Carpisa 14 καρτ-ποστάλ με τη φράση “Hug me” μεταφρασμένη σε 72 γλώσσες, πάνω στις οποίες οι πελάτες θα μπορούν να γράφουν τα μηνύματά τους προς αποστολή. Οι κάρτες θα φτάσουν σε άτομα που ζουν σε διαφορετικές πόλεις και χώρες.

 

Θα πραγματοποιηθούν επίσης δύο εκδηλώσεις με την παρουσία των Andrea Sannino και Roxy: μία στο Μιλάνο, στο κατάστημα Carpisa Corso Vittorio Emanuele και μία στη Νάπολη, στο κατάστημα της Via Luca Giordano.

«Η αγκαλιά είναι το ισχυρότερο δείγμα αγάπης, μιας και πρόκειται για την κίνηση που επικοινωνεί πιο έντονα την επιθυμία για επαφή, την επιθυμία να ρίξουμε τα όποια εμπόδια. Είναι o καλύτερος τρόπος να πεις σε κάποιον ότι τον αγαπάς. Γι ‘αυτό αποφάσισα να αφιερώσω ένα τραγούδι σε αυτή τη δράση, τόσο απλό αλλά τόσο σημαντικό και βαθύ. Όταν η Carpisa ήρθε σε επαφή με αυτό το έργο .. Δεν είχα καμία αμφιβολία: η μουσική μπορεί να κάνει πολλά γιατί είναι μια πολύ ισχυρή γλώσσα που έρχεται κατευθείαν στους ανθρώπους αλλά αυτή η καμπάνια είναι ένα πρόσθετο βήμα γιατί μεταφράζεται οπτικά και ενισχύει αυτό που ήθελε να επικοινωνήσει με το τραγούδι μου, καθιστώντας το μήνυμα της αγάπης, καθολικό », σχολίασε ο Andrea Sannino.

 

«Αυτή η εκστρατεία γεννήθηκε με στόχο να εξαπλωθεί η αγάπη με μια ευρύτερη έννοια: η αγάπη για τον άλλον, η αγάπη για τον πλανήτη στον οποίο ζούμε, η αγάπη για τον διαφορετικό πολιτισμό και να διασφαλίσουμε ότι αυτό το μήνυμα δεν περιορίζεται μόνο στην Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, τη γιορτή των εραστών. Επιλέξαμε την αγκαλιά ως την ευρύτερη και πιο αντιπροσωπευτική χειρονομία όλων αυτών των μορφών αγάπης, ως μια συγκεκριμένη αναπαράσταση της παγκόσμιας αγάπης! «Αγκάλιασέ με, σε όλες τις γλώσσες» δεν είναι απλώς ένα motto. H πρόσκληση για αγκαλιά σε μια χώρα που δεν είναι δική μας, μας χαρίζει και μια διαφορετική κουλτούρα. Οι βιτρίνες των καταστημάτων Carpisa σε όλο τον κόσμο μετατρέπονται σε σκηνή σε μεγάφωνο που φωνάζει αυτή την ανάγκη αγάπης. – Roxy in the Box

«Για τη συγκεκριμένη καμπάνια σκεφτήκαμε να συνδυάσουμε δύο πολύ διαφορετικές γλώσσες αλλά με πολλούς συμπληρωματικούς τρόπους: όπως η Roxy να οπτικοποιεί και να ενισχύσει τους στίχους του τραγουδιού του Αντρέα, καθιστώντας το μήνυμα διεθνές», δήλωσε ο Gianluigi Cimmino, CEO of Piano Holding.

Ανακάλυψε περισσότερα στο carpisa.com και @CarpisaOfficial

Τσάντα, Carpisa.

Πουγκί, Carpisa.

Τσάντα, Carpisa.

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα:

MHT