Το Ουκρανικό fashion brand «Sleeper» στηρίζει έμπρακτα τα παιδιά που έχουν πληγεί από τον πόλεμο

Για ολόκληρο τον Απρίλιο, το δημοφιλές brand με έδρα το Κίεβο δωρίζει τα έσοδά του από τις online πωλήσεις του στο Ohmatdyt, το μεγαλύτερο νοσοκομείο παίδων της Ουκρανίας.

Φωτογραφία προφίλ συντάκτη ELLE Team
ELLE Team 08 Απρ. 22
Το Ουκρανικό fashion brand «Sleeper» στηρίζει έμπρακτα τα παιδιά που έχουν πληγεί από τον πόλεμο

Από την πρώτη ημέρα της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία, υπολογίζεται πως περίπου 4,3 εκατομμύρια παιδιά έχουν εκτοπιστεί, περισσότερα δηλαδή από τα μισά αν σκεφτεί κανείς πως τα παιδιά της Ουκρανίας υπολογίζεται πως είναι στο σύνολό τους 7,5 εκατομμύρια. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο το ουκρανικό fashion brand με τίτλο «Sleeper» σηκώνει τα μανίκια και αποφασίζει να στηρίξει έμπρακτα τα παιδιά της πατρίδας του.

Τον μήνα Απρίλιο, το Sleeper θα δωρίσει όλα τα έσοδα από τις online πωλήσεις του στο μεγαλύτερο νοσοκομείο παίδων της Ουκρανίας, το Ohmatdyt, το οποίο παρέχει επείγουσα και εξαιρετικά εξειδικευμένη ιατρική βοήθεια σε παιδιά από όλες τις περιοχές της χώρας που την έχουν ανάγκη.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sleeper (@daily_sleeper)

«Η ευκαιρία που μας δίνεται τώρα να είμαστε χρήσιμοι και βοηθητικοί προς τους άλλους αποτελεί μεγάλη αξία, προσθέτοντας νόημα στη ζωή μας. Χαιρόμαστε που μπορούμε να στηρίξουμε το σπουδαίο έργο του νοσοκομείου αυτού, στο οποίο οι γιατροί μας πραγματοποιούν τις πιο περίπλοκες επεμβάσεις, κάνουν το θαύμα πραγματικό και επιδεικνύουν ένα πραγματικό master class», λέει η συνιδρύτρια της μάρκας Sleeper, Kate Zubareva.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sleeper (@daily_sleeper)

Σύμφωνα με το brand, η «πλειοψηφία» της ομάδας του είναι νεαρές γυναίκες, πολλές από τις οποίες είναι και οι ίδιες μητέρες, γι’ αυτό και η συγκεκριμένη πρωτοβουλία είναι μονόδρομος για το brand.

«Αυτή τη στιγμή, το νοσοκομείο χρειάζεται τη βοήθειά μας γιατί η τρέχουσα κατάσταση στην Ουκρανία έχει αυξήσει δραματικά. Η θεραπεία των παιδιών είναι προτεραιότητα», προσθέτει η συνιδρυτής του fashion label Asya Varetsa. «Αυτός είναι ο No1 στόχος της Sleeper αυτόν τον Απρίλιο και εκεί ακριβώς θα επικεντρώσει όλες τις προσπάθειές της».

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ:

ELLE Λογότυπο ELLE green days

Ακολουθήστε το ELLE στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

Σχετικά θέματα: