Η επίσημη παρουσίαση της νέας παγκόσμιας διαφημιστικής καμπάνιας του οίκου Calvin Klein για το άρωμα CK ONE, πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη. Μια νέα καμπάνια, όπου τα αρώματα συναντούν τη μόδα και απαρτίζεται από παγκοσμίους φήμης μοντέλα, πολλά από τα οποία συμμετείχαν στο Runway Show της ανοιξιάτικης συλλογής 205W39NYC του οίκου.
Η νέα καμπάνια, με τη σκηνοθετική και φωτογραφική ματιά των Zal Batmanglij και Willy Vanderperre αντίστοιχα, παρουσιάζει το CK ONE στην πιο μοντέρνα και νεανική εκδοχή του, ενώ μας δημιουργεί μια έντονη επιθυμία για ενότητα και περισσότερη έκφραση, σε μια εποχή που η επικοινωνία είναι κυρίως ψηφιακή και παγκόσμια.
Στην κινηματογραφική καμπάνια, ο Batmanglij προσκαλεί τους θεατές, να ακολουθήσουν τους πρωταγωνιστές και να παρασυρθούν σε ένα ταξίδι που στο τέλος όλοι έρχονται πιο κοντά. Καθ’ όλη τη διάρκεια του spot, ακούγονται μηνύματα και ηχογραφήσεις. Παρατηρούμε ανθρώπους να διασκεδάζουν σε party, να παίζουν ή απλά να ονειρεύονται μόνοι τους ενώ η ιστορία ολοκληρώνεται με τη συνάντησή τους με σε μια ταράτσα της Νέας Υόρκης. Επίσης, η έντυπη καμπάνια που φωτογραφήθηκε από τον Vanderperre, βρίσκει τους πρωταγωνιστές στην ταράτσα, να κοιτάζουν τον εμβληματικό ορίζοντα της Νέας Υόρκης, ένα από τα πιο διαφορετικά και εμπνευσμένα μέρη στον κόσμο.
«Όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το άρωμα CK ONE, το 1994, μας βοήθησε στο να επανα-προσδιορίσουμε τα όρια ενός μοντέρνου και σύγχρονου αρώματος, καθώς θόλωσε τα κοινωνικά στερεότυπα προσφέροντας ελευθερία και καταρρίπτοντας τους κανόνες», δήλωσε σχετικά η Simona Cattaneo, Chief Marketing Officer της Coty. Ενώ συμπλήρωσε, πως «η επαναδημιουργία και η ανανέωση στο συγκεκριμένο άρωμα-ορόσημο, συνεχίζει να χαρακτηρίζει τη σύγχρονη κοινωνία».
Δείτε το βίντεο: