Follow us

Search

Η φυσική ομορφιά μας πάντα λάμπει

Αρώματα gender-free, καλλυντικά χωρίς ηλικία, μέικαπ για όλες τις εθνικότητες. Στην αυγή του 2020 η ομορφιά είναι πολύτιμη, αληθινή και διαθέσιμη σε όλους.

Η φυσική ομορφιά μας πάντα λάμπει

Η φυσική ομορφιά μας πάντα λάμπει

Στις αρχές του 20ού αιώνα η Gabrielle Chanel δανείστηκε στοιχεία από την αντρική γκαρνταρόμπα για να ντύσει τις γυναίκες, αλλάζοντας αποφασιστικά την ιστορία της μόδας. Στην αρχή της νέας δεκαετίας ενός διαφορετικού αιώνα, ο κόσμος της ομορφιάς συντονίζεται με τον παλμό της εποχής, αποδέχεται τις αλλαγές που συμβαίνουν στην κοινωνία και δημιουργεί καλλυντικά που σπάνε τους κανόνες. Τι σημαίνει αυτό; Δίνει σε όλους την ελευθερία να αποφασίσουν από μόνοι τους τι τους ταιριάζει, χωρίς να καθοδηγούνται από ταμπέλες και περιορισμούς. Στόχος είναι η ανάδειξη της αληθινής ομορφιάς που κρύβει ο καθένας μέσα του, ανεξάρτητα από το φύλο, την ηλικία και την καταγωγή του. Άντρες, γυναίκες, διεμφυλικοί, άνθρωποι λευκοί ή έγχρωμοι, απ’ όλες τις γωνιές του πλανήτη, έχουν πρόσβαση στα ίδια προϊόντα μακιγιάζ και περιποίησης, στα ίδια ελιξίρια της υψηλής αρωματοποιίας ξεπερνώντας μια για πάντα τα στεγανά του παρελθόντος.

Η φυσική ομορφιά μας πάντα λάμπει

Η φυσική ομορφιά μας πάντα λάμπει

Όταν το μέικαπ θα απευθύνεται σε όλες τις επιδερμίδες
Ψυχρός, θερμός, ουδέτερος. Όποιος κι αν είναι ο τόνος της επιδερμίδας σου, από όποιο σημείο της Γης κι αν προέρχεσαι, οι εταιρείες μακιγιάζ δημιουργούν πια εξελιγμένες παλέτες, με πλήθος αποχρώσεων, καλύπτοντας όλους τους ενδιάμεσους τόνους: ροζ, καφετί, δαμασκηνί, κίτρινο, ροδακινί, κόκκινο κ.λπ. Το φον ντε τεν Le Teint Personnel της Carita (3) με τις 60 αποχρώσεις είναι ένα από αυτά. Εμπλουτισμένο με 33% χρωστικές έναντι 12% σε σχέση με ένα συμβατικό φον ντε τεν, έχει το τέλειο χρώμα για κάθε φωτότυπο κολακεύοντας όλες τις γυναίκες, αλλά και άντρες, ανά τον κόσμο. Κατά τον ίδιο τρόπο, το Stay Naked Weightless Liquid Foundation της Urban Decay (1) με τις 50 αποχρώσεις και την πρωτοποριακή σύνθεση προσαρμόσιμης κάλυψης αντανακλά την πραγματική ομορφιά της επιδερμίδας, από τον κύριο τόνο μέχρι τους ανεπαίσθητους υποτόνους της. Στην ίδια κατεύθυνση κινείται και η Smashbox με το νέο Studio Skin Full Coverage 24 Hour Foundation (4) που αποτελείται από 40 αποχρώσεις αλλά και το ανανεωμένο True Match Super Blendable Face Foundation της L’ Oréal Paris (2) με τις 20 αποχρώσεις. Σε αυτό το concept, τέλος, βασίστηκε και η Maybelline New York δημιουργώντας αυτή τη φορά μια συλλογή κραγιόν με έξι μόνο αποχρώσεις οι οποίες, όμως, είναι ειδικά σχεδιασμένες για να ταιριάζουν σε όλους τους φωτότυπους. Συγκεκριμένα, οι ειδικοί του brand τις δοκίμασαν σε 50 διαφορετικούς τόνους επιδερμίδας για να βεβαιωθούν ότι μπορούν να φορεθούν με επιτυχία από όλες τις γυναίκες ανά τον κόσμο. Αυτό άλλωστε υποδηλώνει και το όνομα του νέου κραγιόν, Color Sensational Made for All (5).

Η φυσική ομορφιά μας πάντα λάμπει

Όταν η ηλικία δεν θα έχει πια σημασία
Ποιoς φανταζόταν πριν από μερικά χρόνια ότι η κόρη και η μητέρα θα μοιράζονταν τα ίδια καλλυντικά; Κι όμως, το 2020 αυτό γίνεται πραγματικότητα. H αληθινή ομορφιά δεν έχει να κάνει πια με την ηλικία, αλλά με αυτό που εκπέμπουμε. Η αληθινή ομορφιά πηγάζει από μέσα μας. «Μείνε κοντά στη φύση, σεβάσου τον πλανήτη, κάνε διαλογισμό, αγάπησε τον εαυτό σου», προτρέπει τo 39άχρονο τοπ μόντελ και ακτιβίστρια Gisele μέσα από τον νέο της ρόλο ως μούσα της νέας σειράς Capture Totale του Dior, παραδίδοντας με μια ολιστική ματιά μαθήματα ομορφιάς, ευεξίας και αυτοεκτίμησης. Οι υποσχέσεις των beauty brands στις αρχές του 2000 ότι μια κρέμα με ρετινόλη μπορεί να μας κάνει να δείχνουμε έως και 10 χρόνια νεότερες δεν ισχύουν πια. Οι εταιρείες δημιουργούν πλέον καλλυντικά τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν από όλες τις γυναίκες, προληπτικά στη δεκαετία των 20 και των 30 και επανορθωτικά στις ηλικίες των 40 και των 50, όπως ακριβώς και στη μόδα το μέγεθος «one size» απευθύνεται σε όλες τις σιλουέτες. H Lancôme, με τον best-seller πολυβραβευμένο ορό Advanced Génifique (1) που λανσαρίστηκε πρώτη φορά με την ονομασία Génifique το 2009 -και τώρα βασίζεται στην επιστήμη του μικροβιώματος-, υπόσχεται να αναδείξει τον πιο όμορφο εαυτό κάθε γυναίκας που τον χρησιμοποιεί. Κατά τον ίδιο τρόπο ο ανανεωμένος διάσημος ορός Ultimune της Shiseido (2), που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2014, ενισχύει την εσωτερική άμυνα του δέρματος φορτίζοντας θετικά τις… μπαταρίες του, όποια κι αν είναι η ηλικία του.

Η φυσική ομορφιά μας πάντα λάμπει

Όταν οι άντρες και οι γυναίκες θα έχουν κοινό μπουντουάρ
Εάν το 1994 το άρωμα CK One του Calvin Klein -το οποίο επανέρχεται φέτος δυναμικά με το CK Everyone (1)- και το 2001 το Cologne Come Together του Thierry Mugler έκαναν αίσθηση με την ανδρόγυνη φύση τους, σήμερα οι no-gender αρωματικές δημιουργίες είναι must. «Το 2018 κυκλοφόρησαν 2.500 τέτοια αρώματα, σε σχέση με 10 χρόνια νωρίτερα που είχαν κυκλοφορήσει 1.600», εξηγεί η Sandrine Groslier, πρόεδρος του γκρουπ αρωμάτων της Clarins και του οίκου Thierry Mugler, και συνεχίζει: «Στην πραγματικότητα κανένα άρωμα δεν έχει φύλο και ταυτότητα. Ο χαρακτηρισμός γυναικείο ή αντρικό είναι μια επινόηση του marketing για διαφημιστικούς λόγους». Τα αρώματα Gentle Fluidity του οίκου Maison Francis Kurkdjian που κυκλοφόρησαν μέσα στο 2019 ήρθαν να ταράξουν τους κανόνες της υψηλής αρωματοποιίας. Ο κορυφαίος αρωματοποιός Francis Kurkdjian δημιούργησε δύο ξεχωριστά αρώματα με το ίδιο όνομα και τις ίδιες νότες, με διαφορετική όμως περιεκτικότητα συστατικών. Το Gentle Fluidity Gold (3) και το Gentle Fluidity Silver (4) είναι η απάντησή του στα σύγχρονα ερωτήματα πάνω στην ταυτότητα του φύλου. Στο επίκεντρο βρίσκεται η ελευθερία να εκφράσουμε την προσωπικότητά μας χωρίς κανέναν περιορισμό. Αυτό άλλωστε υποδηλώνει και το όνομά τους “Gentle” (ευγένεια) μια από τις σημαντικές αξίες του οίκου και “Fluidity” (ρευστότητα) που συνάδει με την ελευθερία του κάθε ατόμου να εκφραστεί όπως θέλει όσον αφορά το φύλο του. Είναι αρρενωπά; Είναι θηλυκά; Αυτό ο καθένας θα το κρίνει μόνος του, χωρίς να επηρεάζεται από τις ετικέτες. Στην ίδια λογική κινείται και το άρωμα Memoire d’ une Odeur, η τελευταία πρόταση του οίκου Gucci (2), η οποία υπερβαίνει τόσο το φύλο όσο και τον χρόνο. Αυτό γίνεται εμφανές από τη διαφημιστική καμπάνια στην οποία πρωταγωνιστούν 21 άνθρωποι όλων των ηλικιών και φύλων: άντρες, γυναίκες και διεμφυλικοί… Από το μοντέλο και ντιζάινερ Harris Reed με το ανδρόγυνο στυλ, τον οποίο επέλεξε ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου Gucci, Alessandro Michele, για να περπατήσει και στο catwalk της Cruise Collection 2019 του οίκου, μέχρι τον 76άχρονο συγγραφέα Stanislas Klossowski de Rola. Όσο για τα πέντε universal αρώματα του νέου brand The Naxos Apothecary -ένα από τα οποία είναι το Alyko (6)- του Γιώργου Κορρέ, θα σε κερδίσουν ανεξάρτητα από το φύλο ή την ηλικία σου, αρκεί να αγαπάς τα βότανα και τις Κυκλάδες. (Θα τα βρεις στο νέο ομώνυμο concept store στο κέντρο της Αθήνας). Την ίδια λογική ακολουθούν και οι κολόνιες Avgerinos, εδώ βλέπουμε την Ego (5) καθώς απευθύνονται σε όλους.

Η φυσική ομορφιά μας πάντα λάμπει

Oh Boy! Ο οίκος Chanel με τη σειρά του, υιοθετώντας την άποψη ότι η ομορφιά δεν έχει να κάνει με το φύλο αλλά με το συνολικό στυλ, παρουσίασε στα τέλη του 2018 την πρώτη συλλογή μακιγιάζ για άντρες κάνοντας τη διαφορά. Η σειρά Boy de Chanel, το όνομα της οποίας πήρε από τον Arthur Edward Boy Capel, αγαπημένο της Coco Chanel, περιλαμβάνει φον ντε τεν σε 4 αποχρώσεις, ενυδατικό λιπ μπαλμ και μολύβι φρυδιών σε 4 αποχρώσεις (βλ.επάνω).

MORE FROM

News & trends