Menu

Μέριλιν Μονρόε: Η νέα μούσα του οίκου Chanel

To brand για άλλη μία φορά κάνει την ανατροπή επιλέγοντας τη σταρ για την καμπάνια του αρώματος No5.
 

Πενήντα ένα χρόνια μετά το θάνατό της, ο οίκος Chanel αναβιώνει το θρύλο της. Οι υπεύθυνοι του brand επέλεξαν το πρόσωπο της σταρ, η οποία αποτελεί το απόλυτο σύμβολο θηλυκότητας, για την καμπάνια του αρώματος Chanel No5.

Η συγκεκριμένη απόφαση μόνο τυχαία δεν ήταν. Άλλωστε, η περίφημη ατάκα της πως κοιμάται φορώντας μόνο λίγες σταγόνες από το No5 έμεινε ανεξίτηλη στο χρόνο. Στη φωτογραφία φαίνεται η ίδια να κρατά το μπουκάλι του μεθυστικού ελιξίριου, ενώ στο τηλεοπτικό σποτ θα ακούγεται και η φωνή της από παλαιότερες συνεντεύξεις της.

 

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ