Ο παραδοσιακός «Μάρτης» γίνεται άσπρο και κόκκινο ribbon – The March Ribbon – και μεταφέρει το μήνυμα #stopsunageing. Σκοπός του brand μέσα από αυτή την καμπάνια είναι να υπογραμμίσει την αξία της αντιηλιακής προστασίας και την χρήση αντιηλιακής κρέμας με δείκτη προστασίας τουλάχιστον SPF30 365 μέρες τον χρόνο.
Στο website http://www.stopsunageing.com που δημιούργησε η εταιρεία Κορρές θα βρείτε πληροφορίες για τις αρνητικές συνέπειες του ήλιου στην επιδερμίδα και πολύτιμες συμβουλές για το πώς μπορούμε να προφυλαχθούμε από αυτές.
Παράλληλα θα μάθετε τα πάντα για τη σύνθεση των προιόντων της αντιηλιακής σειράς Red Grape- Κόκκινο Σταφύλι η οποία βασίζεται στην αξιοποίηση 100% φυτικών βλαστοκυττάρων από ένα σπάνιο είδος Κόκκινου Σταφυλιού με πλούσιες αντιοξειδωτικές ουσίες.