Menu

10 fitness μύθοι καταρρίπτονται!

Το σώμα των ονείρων σου είναι στο χέρι σου, αρκεί να πάψεις να πιστεύεις σε ανακρίβειες που ακούγονται συχνά για την γυμναστική.

-

1
Η αερόβια άσκηση είναι η μόνη που καίει λίπος.

Αν και είναι απαραίτητη για να χάσεις κιλά, πρέπει πάντα να συνδυάζεται με ασκήσεις ενδυνάμωσης ώστε να αυξήσεις την μυική σου μάζα και να θα σε βοηθήσει να κάψεις περισσότερες θερμίδες.

2
 Τα ροκανίσματα είναι η μόνη άσκηση που χτίζουν κοιλιακούς.

Κάνοντας μόνο τα λεγόμενα crunches δουλεύεις αποκλειστικά ένα κομμάτι των μυών του κορμού και δεν θα δεις το σμιλεμένο six pack που ονειρεύεσαι. Το μυστικό κρύβεται στον συνδυασμό ασκήσεων για τον κορμό.

3
Για να χάσεις κιλά αρκεί μόνο να γυμνάζεσαι.

Η σημασία της άσκησης είναι σίγουρα μεγάλη. Τα νούμερα της ζυγαριάς όμως θα μείνουν στάσιμα αν δεν την συνοδεύσεις με μια σωστή και ισορροπημένη διατροφή που ανταποκρίνεται στις ανάγκες σου.

4
Οι ασκήσεις με βάρη μετατρέπουν το λίπος σε μύες.

Οι λιπώδεις και οι μυώδεις ιστοί είναι πολύ διαφορετικοί. Η μεταμόρφωση που αναζητάς θα γίνει πραγματικότητα γιατί θα αυξηθεί η μυική σου μάζα χάρη στην γυμναστική και το λίπος θα καεί χάρη στην διατροφή.

5
Αντίστοιχα, οι μύες δεν μετατρέπονται σε λίπος αν σταματήσεις την γυμναστική.

Οι μυές συρρικνώνονται όταν δεν κάνεις γυμναστική για καιρό. Το λίπος που συσσωρεύεται οφείλεται στην κατανάλωση περρίσιων θερμίδων ή την καύση λιγότερων από αυτές που καταναλώνεις ημερισίως.

6
Τα foam rollers είναι ο καλύτερος τρόπος να αποφύγεις του μυικού πόνους μετά την γυμναστική.

Ενώ σίγουρα βοηθούν στην αποθεραπεία, θα έχεις το ίδιο αποτέλεσμα αν αφιερώσεις τον χρόνο που χρειάζεται μετά την προπόνηση σε σωστές ασκήσεις stretching.

7
Πρέπει πρώτα να χάσεις τα κιλά που επιθυμείς και μετά να βάλεις τα βάρη στο πρόγραμμά σου.

Ο καλύτερος τρόπος να χάσεις τα κιλά που σε ταλαιπωρούν και να τα κρατήσεις μακριά για πάντα είναι να συνδυάσεις αυτούς τους δυο τύπους άσκησης. Επιπλέον θα δεις ότι με τον τρόπο αυτό θα επιταχύνεις την διαδικασία.

8
Οι γυναίκες πρέπει να κάνουν μόνο cardio και να σηκώνουν ελαφριά βάρη.

Πολλές γυναίκες πιστεύουν ότι θα αποκτήσουν ανδρική όψη αν σηκώνουν μεγάλα βάρη στην προπόνησή τους, πράγμα που δεν ισχύει. Οι μύες ανταποκρίνονται στην αντίσταση. Αν αυτή είναι πολύ μικρή το σώμα δεν θα μπει στην διαδικασία να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα και να αλλάξει και εσύ δεν θα δεις το αποτέλεσμα που επιθυμείς.

9
Κάνοντας αρκετή γυμναστική μπορείς να επιτρέψεις στον εαυτό σου μια διατροφή με πολλές ανθυγιεινές τροφές.

Η τροφή που καταναλώνουμε είναι το καύσιμο του σώματος μας για οποιαδήποτε άσκηση. Η σωστή διατροφή είναι το 80% του αδυνατίσματος. Αν τρως τροφές που δεν σου προσφέρουν τίποτα δεν θα καταφέρεις να χάσεις βάρος όσο αυστηρή και αν είσαι με την γυμναστική.

10
Μπορείς να κάψεις λίπος τοπικά.

Το σώμα καίει λίπος από κάθε σημείο και είναι αδύνατο να απομονώσεις μια περιοχή. Για να δεις διαφορά σε ένα σημείο πρέπει να κάψεις λίπος από όλο το σώμα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Search