Menu

10 λάθη που ίσως κάνεις ακόμα και εσύ που έχεις βάλει την γυμναστική στην καθημερινότητά σου

Αν αναρωτιέσαι τι φταίει που δεν έχεις σταθερή πρόοδο, αυτό το θέμα είναι για εσένα.

1. Γυμνάζεσαι υπερβολικά συχνά. 3-4 φορές την εβδομάδα αρκούν για να δεις αποτελέσματα στο σώμα σου.

2. Σηκώνεις πολλά βάρη χωρίς λόγο βάζοντας τον εαυτό σου σε κίνδυνο για τραυματισμούς.

3. Δεν έχεις ξεκάθαρο πρόγραμμα ή ρουτίνα και γυμνάζεσαι χωρίς να έχεις συμβουλευτεί έναν ειδικό.

4. Δεν δίνεις τον καλύτερό σου εαυτό σε κάθε προπόνηση αφού ίσως το έχεις παρακάνει.

5. Δεν δίνεις την πρέπουσα σημασία στην σωστή τεχνική και την στάση του σώματος.

6. Δεν ολοκληρώνεις κάθε άσκηση σωστά και έτσι δεν έχεις τα επιθυμητά αποτελέσματα.

7. Έχοντας δει ότι το σώμα σου αντέχει δεν κάνεις τα διαλείμματα που χρειάζονται μετά από κάθε άσκηση.

8. Μένεις στα ίδια κιλά για πολύ καιρό με αποτέλεσμα να συνηθίζουν οι μύες και να μην βλέπεις διαφορά στο σώμα τους.

9. Επικεντρώνεσαι σε φωτογραφίες και fitspiration posts που βλέπεις στο instagram και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

10. Κάνεις διαρκώς συγκρίσεις τόσο με όσους βλέπεις online όσο και με τον κόσμο που γυμνάζεται στον ίδιο χώρο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Search