Menu

10 συμβουλές για να αρχίσεις να καις περισσότερες θερμίδες στο γυμναστήριο

Έτσι θα απολαύσεις ακόμα συντομότερα τα αποτελέσματα στο κορμί σου.

Μήπως αισθάνεσαι ότι ενώ πας γυμναστήριο δεν βλέπεις το αποτέλεσμα που επιθυμείς; Mε τις παρακάτω συμβουλές θα μεγιστοποιήσεις τις θερμίδες που καις κατά τη διάρκεια της άσκησής σου.

1. Πιάσε (και) τα μεγάλα βάρη

Μπορεί να σε φοβίζουν, την επόμενη φορά όμως άσε τα μικρά χαριτωμένα βαράκια σου και δοκίμασε πιο μεγάλα βάρη. «Έχεις δύο ειδών μυικές ίνες: αυτές της αργής συστολής και αυτές της γρήγορης.

Αν δεν σηκώνεις μεγαλύτερα βάρη παραμελείς τις μυικές ίνες γρήγορης συστολής που είναι απαραίτητη για να κινείσαι γρήγορα, να σηκώνεις βαριά αντικείμενα αλλά και για την σταθερότητα των γοφών και της σπονδυλικής σου στήλης» λέει η Δρ. Michele Olson, καθηγήτρια φυσικής άσκησης στο Auburn University Montgomery.

2. Χρησιμοποίησε το πάνω μέρος του σώματος σου στην αερόβια άσκηση

Είναι πιθανό η συνηθισμένη σου αερόβια άσκηση να μην σου επιτρέπει να χρησιμοποιείς έντονα το πάνω μέρος του σώματος σου. Έτσι, δεν καις όσες θερμίδες θα μπορούσες. Προσπάθησε να συμπεριλάβεις στην αερόβια άσκηση σου και το πάνω μέρος του σώματος σου χρησιμοποιώντας μηχανήματα όπως το ελλειπτικό ή άλλες εναλλακτικές που θα σου επιτρέψουν να γυμνάσεις και το πάνω μέρος του σώματος σου ενισχύοντας το καρδιαγγειακό σου σύστημα.

Βρες ακόμα περισσότερες συμβουλές γυμναστικής στο Shape.gr.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ