Menu

21 αποτελεσματικές μέθοδοι για να κάψεις πληθώρα θερμίδων μέσα σε λίγα μόνο λεπτά

Η διάσημη Mayo Clinic στις ΗΠΑ δημοσίευσε ποικίλους τρόπους, με τους οποίους σύμφωνα με τις έρευνές μας βοηθούν να χάσουμε βάρος μέσα σε 1 ώρα. Ποια κερδίζει την πρώτη θέση;

Η γυμναστική συνδυαστικά με ισορροπημένη διατροφή είναι ό,τι καλύτερο μπορούμε να κάνουμε για να βελτιώσουμε τον τρόπο ζωής μας και να αποκτήσουμε ένα όμορφο σώμα. Ωστόσο, αν θέλουμε να χάσουμε βάρος και δεν τα καταφέρνουμε ενώ κάνουμε τα παραπάνω καλό είναι να αναρωτηθούμε: Μήπως η γυμναστική που ακολουθούμε δεν μας βοηθά να χάσουμε πολλές θερμίδες; Για παράδειγμα, με έναν απλό περίπατο χάνουμε περίπου 255 θερμίδες/ώρα, ενώ με ζωηρό περπάτημα 361 θερμίδες. Με τάι τσι 273 ενώ με τρέξιμο πάνω από 1000. Η κλινική Mayo στις ΗΠΑ έφερε πρόσφατα στο φως μια λίστα με τις μεθόδους που μας αδυνατίζουν γρήγορα και αποτελεσματικά. Οι παρακάτω τιμές αφορούν ένα άτομο 90 κιλών.

1. Τρέξιμο 28 χλμ/ώρα -1,074 θερμίδες (συμβουλευτείτε το γυμναστή σας για κάποιο πρόγραμμα στο διάδρομο που σας ταιριάζει και θα το πετύχετε σταδιακά)

2. Σχοινάκι 1,074 θερμίδες/ώρα

3. Taekwondo- 937 θερμίδες/ώρα

4. Γρήγορη κολύμβηση-892 θερμίδες/ώρα

5. Ανεβαίνοντας τρέχοντας τα σκαλιά-819 θερμίδες/ώρα

6. Τρέξιμο 18 χλμ/ώρα-755 θερμίδες

7. Τένις-728 θερμίδες/ώρα

8. Ποδόσφαιρο-728 θερμίδες/ώρα

9. Μπάσκετ-728 θερμίδες/ώρα

10. Πατίνια-683 θερμίδες/ώρα

11. Δυναμικό αερόμπικ-664 θερμίδες/ώρα

12. Ρακέτες-637 θερμίδες/ώρα

13. Ice skating-637 θερμίδες/ώρα

14. Πεζοπορία με backpack-637 θερμίδες/ώρα

15. Σκι-619 θερμίδες/ώρα

16. Σκι στο νερό-546 θερμίδες/ώρα

17. Κωπηλατική στο γυμναστήριο-546 θερμίδες/ώρα

18. Πεζοπορία- 546 θερμίδες/ώρα

19. Ελλειπτικό- 546 θερμίδες/ώρα

20. Ήπια, ύπτια κολύμβηση- 528 θερμίδες/ώρα

21. Αεροβική στο νερό-501 θερμίδες/ώρα

Φωτο: www.instagram.com/kayla_itsines/

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Search