Menu

4 λύσεις κατά της αϋπνίας

Τοπ μυστικά για να κοιμόμαστε καλύτερα.

Φωτο:mikutas

Νικήστε το κοινωνικό τζετ λανγκ
Η κατάσταση αναφέρεται στο να έχουμε διαφορετικό ωράριο ύπνου τα σαββατοκύριακα και τις καθημερινές. Το μεν πρώτο ξενυχτάμε σε κοινωνικές εκδηλώσεις, ενώ καθημερινά είμαστε πιο συνεπείς καθώς την επομένη έχουμε υποχρεώσεις. Οι ειδικοί μας ενθαρρύνουν να κοιμόμαστε περίπου την ίδια ώρα καθημερινά, επειδή έρευνα του πανεπιστημίου Duke στις ΗΠΑ έδειξε ότι οι μεγάλες διαφορές αυξάνουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιοπάθειας. Πώς θα τα καταφέρουμε, λοιπόν; Ξαπλώστε 7,5 ώρες πριν την ώρα που θέλετε να ξυπνήσετε και σταδιακά θα μπορέσετε να σηκώνεστε χωρίς δυσκολία. Όπως αναφέρει ο Michael Breus, κλινικός ψυχολόγος και ειδικός ύπνου με έδρα το Λος Άντζελες, το μυστικό είναι να ολοκληρώνουμε και τα 5 στάδια ύπνου, καθένα από τα οποία διαρκεί 90′. Αυτό σημαίνει να κοιμόμαστε τουλάχιστον 7,5 ώρες.

45′ προτού κοιμηθείτε…
σβήστε τον υπολογιστή, το iPad και βάλτε το κινητό σε airplane mode. Έρευνες δείχνουν ότι ακόμα και το μπλε φως που εκπέμπουν διαταράσσει την παραγωγή μελατονίνης, της ορμόνης που χρειαζόμαστε για αντιοξειδωτική προστασία και η παραγωγή της οποίας κορυφώνεται νωρίς το βράδυ. Εναλλακτικά, φορέστε μια μάσκα ύπνου ώστε να εμποδίσετε κάθε ίχνος φωτός να σας επηρεάσει.

Η αρωματοθεραπεία
Κλινικές μελέτες δείχνουν ότι μερικές σταγόνες από τα αιθέρια έλαια λεβάντας, βαλεριάνας, ylang ylang, σανταλόξυλου, περγαμόντου ευνοούν την καλύτερη ποιότητα ύπνου και μας βοηθούν να χαλαρώσουμε.

Πάρτε μαγνήσιο
Ερευνήστε αν έχετε χαμηλά επίπεδα του συγκεκριμένου μετάλλου, καθώς το πρόβλημα αϋπνίας μπορεί να οφείλεται εκεί. Το στοιχείο υποστηρίζει τις λειτουργίες των νευροδιαβιβαστών του εγκεφάλου, που μεταφέρουν μηνύματα για να κοιμηθούμε.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Search