Menu

4 συνήθειες των γυναικών που δεν παίρνουν βάρος και χαίρονται την ζωή

Εκπαίδευσε τον εαυτό σου ώστε να σκέφτεται πιο θετικά όσον αφορά το φαγητό και σύντομα θα διαπιστώσεις ότι δεν υπάρχει ποτέ λόγος να κάνεις δίαιτα.

-

Απορείς πώς γίνεται η φίλη σου να τρώει ό,τι θέλει και όποτε θέλει ενδίδοντας σε κάθε γευστικό πειρασμό χωρίς να βάζει γραμμάριο; Πιθανότατα να έχει μια ή περισσότερες από τις παρακάτω συνήθειες που μπορείς και εσύ να υιοθετήσεις για υγιή σχέση με το φαγητό, και κατ’επέκταση με το σώμα σου:

1
Τρώνε όταν πεινούν πραγματικά

Το μυστικό τους είναι ότι ξέρουν να αναγνωρίζουν το συναίσθημα της πείνας και πότε αυτό οφείλεται σε συναισθηματικούς παράγοντες. Πώς θα το καταφέρεις; Πρέπει να αναρωτηθείς “Πεινάω πραγματικά ή πρόκειται για συναισθηματική αντίδραση;” Όταν καταφέρεις να εντοπίσεις τις διαφορές στις δύο αυτές συμπεριφορές θα καταφέρεις να βγεις από τον αυτόματο πιλότο και τις προγραμματισμένες αντιδράσεις που όλοι έχουμε σήμερα αφού καλούμαστε να κάνουμε τα πάντα βάσει προγράμματος και όχι ακούγοντας το ένστικτό μας.

2
Απολαμβάνουν κάθε μπουκιά

Όταν έρθει η ώρα του φαγητού αφιερώσου σε αυτό και μην αφήσεις άλλα πράγματα να σου αποσπάσουν την προσοχή. Μην τρως μπροστά στην τηλεόραση ή τον υπολογιστή και κάνε διάλειμμα από την δουλειά σου τουλάχιστον για αυτό το διάστημα. Το παν είναι να είμαστε συνδεδεμένοι με το συναίσθημά μας την ώρα του φαγητού, να τρώμε αργά και να απολαμβάνουμε κάθε γεύση ώστε ο εγκέφαλος μας να καταφέρει να καταγράψει το φαγητό ως κάτι θετικό και να στείλει στην ώρα του το μήνυμα του κορεσμού στο υπόλοιπο σώμα.

3
Τρώνε ό,τι τις ευχαριστεί

Σύμφωνα με τους ειδικούς, δεν υπάρχουν τροφές που παχαίνουν αλλά συμπεριφορές και σχέσεις με το φαγητό που οδηγούν στην αύξηση του βάρους. Κάθε τροφή, ακόμα και η σαλάτα, θα οδηγήσει σε περιττά κιλά αν καταναλώνεται σε τεράστιες ποσότητες. Αυτό που πραγματικά μας παχαίνει είναι το σύνολο όσων καταναλώνουμε αλλά και οι σκέψεις που κάνουμε σχετικά με το φαγητό. Σταμάτησε να ορκίζεσαι ότι αυτή είναι η τελευταία φορά που τρως σοκολάτα ή ότι αύριο πρέπει να κάνεις εξοντωτική γυμναστική για να κάψεις το μπέργκερ και τις τηγανιτές πατάτες, φέρσου στο σώμα σου με καλοσύνη και βρες τις ισορροπίες που κάνουν καλό σε εσένα.

4
Σταματούν να τρώνε όταν νιώσουν χορτάτες

Ακούγεται απλό αλλά δεν είναι. Πώς θα καταφέρεις να αναγνωρίσεις το αίσθημα του κορεσμού; Πρέπει να παρατηρήσεις αν εξακολουθείς να γεύεσαι αυτό που τρως. Αν απαντήσεις όχι τότε μάλλον έχεις χορτάσει και μπορείς να κρατήσεις το υπόλοιπο για αργότερα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ