Menu

5+1 super foods που δεν πρέπει να λείπουν από την διατροφή σου

Αυτές οι προτάσεις είναι τόσο εύκολο να τις εντάξεις στο καθημερινό σου μενού που δεν θα το πιστεύεις. Αν ακόμα διστάζεις ρίξε μια ματιά στο τι μπορούν να κάνουν για το σώμα και το πνεύμα σου και σίγουρα θα πειστείς.

Τα μύρτιλλα
Γνώριζες ότι τα μύρτιλλα περιέχουν 40% περισσότερα αντιοξειδωτικά από τα υπόλοιπα φορύτα; Χαρίζουν στην επιδερμίδα τα αντιοξειδωτικά και το νερό που χρειάζεται για να διατηρείται σε υγιές επίπεδο η ενυδάτωση και λέγεται ότι προστατεύει κατά των καρδιαγγειακών παθήσεων και της άνοιας.

Η βρώμη
Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και βοηθούν στην μείωση της αρτηριακής πίεσης και της χοληστερίνης. Πρόκειται για καλή πηγή υδατανθράκων πλούσια σε β-γλυκάνη που απορροφάται σταδιακά και κρατούν υπό έγεγχο τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα.

Τα μήλα
Είναι από τα φρούτα με την μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες που βοηθούν στην απώλεια βάρους καθώς μας κάνουν να αισθανόμαστε χορτασμένες για περισσότερη ώρα. Έχουν επιπλέον μεγάλη περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά που προστατεύουν τα κύτταρα μας.

Ο λιναρόσπορος
O λιναρόσπορος είναι μια εξαιρετική πηγή φυτικών ινών και άλφα-λινολενικού οξέος, βασικού λιπαρού οξέος που φαίνεται ότι μειώνει τις φλεγμονές στον οργανισμό. Πρόκειται επιπλέον για εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης ιδανική για χορτοφάγους και vegans.

To γιαούρτι
Γνωστό για τα προβιοτικά που περιέχει, μειώνει την ανάπτυξη επιβλαβών βακτηριών στο πεπτικό σύστημα και βοηθά στην διατήρησε σταθερών επιπέδων pH στο σώμα. Η κατανάλωσή του ενδείκνυται για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος και μας χαρίζουν επίσης ασβέστιο και πρωτεΐνη.

Η κανέλα
Μελέτες έχουν δείξει ότι η κανέλα συμβάλλει στην βελτίωση του σακχάρου στο αίμα σε άτομα που πάσχουν από διαβήτη. Έχει επίσης αντιβακτηριδιακές, αντιπαρασιτικές και αντιμηκητιασικές ιδιότητες ενώ είναι πλούσια σε σίδηρο, ασβέστιο και μαγγάνιο που είναι ευεργετικά για το σώμα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ