Menu

5 δυναμικές προπονήσεις που καίνε πολλές (μα πολλές!) θερμίδες

Για να διατηρούμε ένα σταθερό βάρος, η άσκηση και η ισορροπημένη διατροφή είναι η τέλεια λύση!
Με αφορμή τις καυτές θερμοκρασίες και τις πρώτες εξορμήσεις στις παραλίες πέριξ της Αττικής, αποφασίσαμε να σου ανοίξουμε τα μάτια όσον αφορά τις προπονήσεις με τις οποίες μπορείς να κάψεις περισσότερες θερμίδες. Σημείωσε ότι αυτές που αυξάνουν το μυϊκό σου όγκο, όπως τα βάρη, έχουν το επιπλέον πλεονέκτημα να ανεβάζουν στα ύψη το μεταβολισμό. Διάλεξε την αγαπημένη σου προπόνηση –ή κάνε ένα mix & match– και αντιστάθμισε με τον καλύτερο τρόπο τις «ατασθαλίες» της καραντίνας.Τι λέει η επιστήμη
Σε μελέτη που εκπονήθηκε από το Αμερικανικό Συμβούλιο για την Άσκηση (ACE) βρέθηκε ότι ο μέσος όρος θερμίδων που καίγονταν σε μια προπόνηση διάρκειας 20 λεπτών ήταν περίπου 272 θερμίδες. Σε αερόβια άσκηση υπολογίστηκε ότι καίγονταν κατά μέσο όρο 20,2 θερμίδες ανά λεπτό. Άρα, κάνε τους υπολογισμούς σου. Κράτα, επίσης, στο μυαλό σου ότι οι σύντομες δυναμικές προπονήσεις είναι πιο αποτελεσματικές από 1 ώρα τρέξιμο στο διάδρομο.

⇢ Spinning

Το ποδήλατο είναι all time classic όργανο στο γυμναστήριο, όχι όμως και το πιο ανώδυνο. Πόσο μάλλον το spinning, που είναι η πιο «άγρια» μορφή του. Αυτό επιβεβαιώνεται από τις θερμίδες που μπορούμε να κάψουμε μέσα σε 1 ώρα. Κατά μέσο όρο, με 1 ώρα ποδηλασία σε γρήγορο ρυθμό μπορεί να κάψεις 498-738 θερμίδες.

Μάθε ποιες άλλες προπονήσεις καίνε άπειρες θερμίδες στο Shape.gr.