Menu

5 λόγοι να συνεχίσεις να βγαίνεις για περπάτημα

Ακόμα και η απαγόρευση κυκλοφορίας μας επιτρέπει να βγαίνουμε μόνοι ή ανά δύο για ατομική άθληση, φυσικά υπό προϋποθέσεις. Οι ειδικοί μας εξηγούν γιατί έστω και λίγα λεπτά περπάτημα την ημέρα, μπορούν να αλλάξουν την ψυχολογία μας, αυτές τις δύσκολες ώρες που διανύουμε.

Η παραμονή στο σπίτι όλες αυτές τις ημέρες, είναι λογικό να έχει επηρεάσει την διάθεσή σου και τις αντοχές σου. Δεν μπορούμε να απολαύσουμε την άνοιξη όπως θα θέλαμε, μπορούμε όμως να πάρουμε λίγη βιταμίνη D, κάνοντας έναν περίπατο. Έχοντας στείλει το σωστό μήνυμα στις αρχές ή με την κατάλληλη βεβαίωση εξόδου στα χέρια, μπορούμε ακόμα να βγαίνουμε για περπάτημα, φυσικά λαμβάνοντας τα κατάλληλα μέτρα.

Βγαίνουμε μόνοι ή ανά δύο, αποφεύγουμε τα πολυσύχναστα σημεία (πάρκα, πεζόδρομοι, ποδηλατόδρομοι, παραλιακοί δρόμοι), τηρούμε πάντα τις απαραίτητες αποστάσεις στο δρόμο και μόλις επιστρέψουμε σπίτι βγάζουμε τα ρούχα μας στη βεράντα και πλένουμε τα χέρια μας με σαπούνι και αντισηπτικό. Όλα τα παραπάνω φυσικά ισχύουν αν βρίσκεσαι σε προληπτική καραντίνα, δεν έχεις νοσήσει, δεν ανήκεις σε ευπαθή ομάδα ή δεν ζεις με άτομα που ανήκουν σε ευαίσθητη κατηγορία, και αν δεν έχεις έρθει σε επαφή με άτομα που έχουν νοσήσει ή έχουν εκτεθεί στον ιό. Σε κάθε περίπτωση φυσικά, μπορείς να συμβουλευτείς και το γιατρό σου.

Αν λοιπόν πληροίς τα παραπάνω κριτήρια, οι ειδικοί προτείνουν να μην βγάλεις το περπάτημα από τη ζωή σου, ειδικά αυτές τις δύσκολες μέρες. «Ένα περίπατος είναι ιδανικός τρόπος για άσκηση, ειδικά αν μένεις κολλημένος στο σπίτι. Θα σε βοηθήσει να αποσυμφορηθείς από το άγχος και να αισθανθείς καλύτερα, βοηθά ακόμα και άτομα με κατάθλιψη», συμβουλεύει η Daphne Scott, αθλίατρος στο Hospital for Special Surgery της Νέας Υόρκης. Αρκούν 30′ περπάτημα την ημέρα, 5 φορές μέσα στην εβδομάδα, κρατώντας φυσικά τις απαραίτητες αποστάσεις στο δρόμο.

Τι μας προσφέρει;

-Βοηθά στην διατήρηση του βάρους και μιας υγιούς φυσικής κατάστασης, σε συνδυασμό με τη σωστή διατροφή. Αρκεί να διατηρείτε ένα σταθερό μέτριο προς γρήγορο ρυθμό.

-Βοηθά το πεπτικό σύστημα, κάτι που έχουμε ανάγκη ειδικά αυτές τις ημέρες που τρώμε και καθόμαστε ατελείωτες ώρες στον καναπέ. «Υπάρχουν ενδείξεις πως μειώνει τα επίπεδα σακχάρου στον οργανισμό», εξηγεί η Daphne Scott.

-Καταπολεμά το στρες, αφού αυξάνει τα επίπεδα ενδορφινών, τα οποία και δημιουργούν ένα αίσθημα ευφορίας.

-Το περπάτημα συνδέεται και με την καλύτερη ποιότητα ύπνου, σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Sleep.

-Μπορεί να σε κάνει πιο δημιουργικό, αφού σε βγάζει για λίγο από το σπίτι, αλλάζοντας τις παραστάσεις σου. Έτσι αντιμετωπίζεις τα πράγματα με άλλη οπτική.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ