Menu

5 συμβουλές για κοιλιακούς-πέτρα!

Ιδρώνεις προσπαθώντας να αποκτήσεις γραμμωμένη κοιλιά, αλλά δε βλέπεις κανένα αποτέλεσμα; Με αυτά τα tricks θα κάνεις σωστά τις ασκήσεις και θα δεις επιτέλους το κορμί σου, έτσι όπως ονειρεύεσαι.

Σήκωσε το χέρι σου αν το παρακάτω σενάριο σου φαίνεται οικείο: Προκειμένου να αποκτήσεις καλύτερους κοιλιακούς, κάνεις με προσήλωση τις ασκήσεις για κοιλιακούς, όπως situps και σανίδες, σαν να είναι η μοναδική σου δουλειά. Και, ναι, νιώθεις το κάψιμο. Αλλά δεν είναι ο κορμός σου που νιώθεις να δουλεύει: πονάει ο αυχένας σου, η μέση σου σε «τσιμπάει» και νιώθεις τα ισχία σου σφιγμένα. Τι στο καλό συμβαίνει;

Μάλλον κάνεις κάτι λάθος

«Το μεγαλύτερο λάθος που βλέπω να κάνουν οι γυναίκες είναι πως κλίνουν προς τα μέσα τη λεκάνη τους όταν κάνουν ασκήσεις κορμού» επισημαίνει ο προπονητής Gregory Johnson, C.S.C.S. «Αυτό αφαιρεί πίεση από τους κοιλιακούς και εξαντλεί άλλα μέρη του σώματός σου». Για παράδειγμα, μπορεί να κουράζονται οι καμπτήρες των ισχίων σου και – σε συνδυασμό με το γεγονός ότι μπορεί να είναι σφιχτή απ’ τη γενικά καθιστική ζωή σου –, τελικά επιβαρύνονται υπερβολικά. Ή, τραβάς το λαιμό σου ή καμπυλώνεις την πλάτη σου προσπαθώντας να κρατηθείς ψηλά ή ανασηκώνεις τα πόδια σου – αντί να επικεντρώνεται όλη η προσπάθεια μόνο στην κοιλιά σου.

Υιοθέτησε τις μικρές αλλαγές που προτείνει ο Johnson για να ανακουφιστεί η πίεση από τα ισχία, τη μέση και τον αυχένα σου, ενώ ταυτόχρονα θα διαπιστώσεις πόσο πιο αποτελεσματική θα είναι κάθε σου άσκηση για τους μυς που πραγματικά στοχεύεις – τους κοιλιακούς!

Κάνε σωστά τις ασκήσεις για κοιλιακούς

Σανίδα

Το πρόβλημα: Αφήνεις τα ισχία να «κρεμάσουν» που σημαίνει πως οι κοιλιακοί σου κάνουν ελάχιστη δουλειά ενώ μπορεί να σε πονέσει η μέση σου.

Διόρθωσέ το: Καθώς κρατάς τη σανίδα, φαντάσου πως φοράς μία ζώνη με αγκράφα γύρω από τη μέση σου. Τώρα, τράβηξε την αγκράφα προς τα επάνω και μέσα στον αφαλό σου. Η κίνηση αυτή θα αναγκάσει τους κοιλιακούς σου να κάνουν τη δουλειά για να σε κρατάνε ψηλά και θα αποτρέψει τη βύθιση των ισχίων. Ένα ακόμη κόλπο: προσπάθησε να ενώσεις τα κόκαλα της λεκάνης μεταξύ τους (σαν να κάνεις άσκηση Κέγκελ), για να εμπλέξεις και το πυελικό έδαφος στην άσκηση – ένα μικρό αλλά σημαντικό τμήμα του κορμού που συχνά ξεχνάμε. «Να περιμένεις ότι το τρέμουλο θα ξεκινήσει αρκετά γρήγορα. Έτσι θα ξέρεις ότι κάνεις σωστά τη σανίδα» εξηγεί ο Johnson.

Διάβασε περισσότερα στο Shape.gr.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ