Menu

5 tips που ακολουθούν οι personal trainers

Οι συμβουλές τους για τέλειο κορμί έχουν σίγουρα αποτελέσματα.

Ξεκινούν την ημέρα τους με πρωτεΐνη
Το πρωϊνό τους περιλαμβάνει 30 γραμμ. πρωτεΐνη, όπως τυρί cottage, πλήρες γιαούρτι.

Πίνουν τσάι μέντας μετά το δείπνο
Καταπολεμά το φούσκωμα, βοηθά την πέψη και χαλαρώνει το σώμα. Επίσης χάρη στην υπέροχη γεύση του, μειώνει την επιθυμία για γλυκό.

Κάνουν την άσκηση-σανίδα
Είναι η κίνηση-ματ για σμιλεμένους κοιλιακούς και δυνατό κορμό, γι’ αυτό δεν λείπει ποτέ από το workout τους.

Πίνουν συμπληρώματα μαγνησίου
Βοηθούν τους μυς να χαλαρώσουν, γι’ αυτό και τα καταναλώνουν το βράδυ.

Κινούνται κάθε μέρα
Ακόμα και όταν δεν γυμνάζονται, κάνουν περπάτημα ή χαλαρό τρέξιμο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Search