Menu

5 τρόποι να γίνεις πιο αισιόδοξη

Ο εγκέφαλός μας είναι σχεδιασμένος για να βλέπει το ποτήρι μισοάδειο. Πώς μπορούμε να απορυθμίσουμε τον αυτόματο πιλότο μας και να υιοθετήσουμε ένα νέο τρόπο σκέψης;

-

1
Να είσαι παρούσα

Πολλοί βασανίζουν τον εαυτό τους να αναζητούν συνεχώς την ευτυχία κάπου αλλού, δηλαδή στην επόμενη δουλειά, στον επόμενο σύντροφο, σε κάποιο άλλο μέρος. Το βασικό όμως είναι να βρούμε την ευτυχία εκεί που βρισκόμαστε, να ζούμε τη στιγμή κάθε μέρα, να συνειδητοποιούμε κάθε μέρα τα συναισθήματά μας.

2
Κράτα ημερολόγιο

Σημειώστε κάπου τις καλές σας στιγμές, όλα αυτά που σας έκαναν να νιώσετε όμορφα και προσπαθήστε να υιοθετήσετε αυτή τη συνήθεια καθημερινά. Ακούγεται απλό όμως μπορεί να αλλάξει τον τρόπο σκέψης σας.

3
Βγείτε έξω

Πρόσφατη έρευνα έδειξε πως 50′ περπάτημα την ημέρα βελτιώνει τη διάθεσή μας και ενδυναμώνει τη μνήμη μας, ενώ προστατεύει τον εγκέφαλο από την κατάθλιψη. Εκμεταλλευτείτε το κοντινό σας πάρκο.

4
Αλλάξτε στάση σώματος

Ίσια πλάτη, ανοιχτοί ώμοι, έξω στήθος: και όμως αυτή η στάση μπορεί να μας κάνει να νιώσουμε αυτοπεποίθηση και να μειώσει τα επίπεδα κορτιζόλης κατά 25%.

5
Μια καλή σκέψη

Καθημερινά εστιάστε σε μια θετική εμπειρία για 30”, καταβάλλετε κάθε προσπάθεια ώστε να σκέφτεστε μόνο αυτή τη στιγμή και όλα τα ωραία συναισθήματα που σας έκανε να νιώσετε. Θα δείτε πως αυτή η μικρή κίνηση θα βελτιώσει την ψυχολογία σας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ