Follow us

Search

6+1 λόγοι που τα βερίκοκα είναι το απόλυτο superfood του καλοκαιριού

Βρήκαμε 7 ακόμα λόγους να το επιλέγεις για υγιεινό snacking στην παραλία.

6+1 λόγοι που τα βερίκοκα είναι το απόλυτο superfood του καλοκαιριού

1. Το κλειδί της αντιγήρανσης

Τα βερίκοκα βοηθούν την επιδερμίδα στην παραγωγή κολλαγόνου και προάγουν την ελαστικότητα του δέρματος χάρη σε ένα κοκτέιλ φυτοθρεπτικών συστατικών, βιταμίνης C και Α. Γι’αυτό ακούς συχνά για προιόντα ομορφιάς που περιέχουν έλαιο από το κουκούτσι του βερίκοκου. Επιπλέον το έλαιο αυτό βοηθά την στην προστασία της επιδερμίδας από τις βλαβερές UV ακτινοβολίες.

2. Βοηθούν το πεπτικό σύστημα

Οι διατροφολόγοι προτείνουν να καταναλώνουμε βερίκοκα για να δώσουμε ένα boost στον μεταβολισμό μας αλλά και για να κάνουμε καλό στο πεπτικό μας σύστημα. Πρόκειται για μια πολύ καλή πηγή Β καροτενίου, λουτείνης και φυτικών ινών που κάνουν θαύματα. Αν δεν σου αρέσουν φρέσκα, μπορείς να τα καταναλώνεις αποξηραμένα για να επωφεληθείς από τις ευεργετικές ιδιότητές τους.

3. Κάνουν καλό στο συκώτι

Χάρη στις βιταμίνες C και Ε που περιέχουν βοηθούν στην μείωση των ηπατικών ενζύμων και αυτόματα και στις φλεγμονές που παρατηρούνται σε αυτό. Επίσης τα καροτενοειδή που περιέχουν βοηθούν στην επούλωση των πληγών και στην μείωση των φλεγμονών σε όλο το σώμα.

4. Κάνουν καλό στην καρδιά

Βοηθούν στην διατήρηση μιας σωστής και ισορροπημένης διατροφής και προστατεύουν την καρδιά χάρη στο Β καροτένιο, την βιταμίνη C, και το κάλιο που βοηθά στην ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.

5. Βοηθούν στα συμπτώματα του άσθματος

Το έλαιο που προέρχεται από το κουκούτσι του φρούτου λέγεται ότι έχει και αντι-ασθματικές ιδιότητες αφού μειώνει την πίεση που υφίσταται το αναπνευστικό σύστημα και οι πνεύμονες.

6. Είναι must για υγιές ανοσοποιητικό

Ένα φλιτζάνι βερίκοκα την ημέρα χαρίζει στον οργανισμό 50% της ημερήσιας συνιστώμενης ποσότητας βιταμίνης Α που κάνει καλό στην όραση, την υγεία του ανοσοποιητικούς και την ικανότητά μας να συγκεντρωνόμαστε καλύτερα.

7. Καταπολεμούν την αναιμία

Τα βερίκοκα είναι πολύ καλή πηγή σιδήρου, ο οποίος παίζει βασικό ρόλο στην παραγωγή αιμοσφαιρίνης. Επιπλέον, τα βερίκοκα περιέχουν χαλκό και βιταμίνη C. Και τα δυο βοηθούν στην απορρόφηση σιδήρου, η οποία με τη σειρά της βελτιώνει τη ροή του αίματος στο σώμα, αποτρέποντας την αναιμία.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ:

MORE FROM

FITNESS

BEST of INTERNET