Follow us

Search

6 fitness μυστικά από τον personal trainer της Blake Lively

Πώς διατηρεί αυτό το καλλίγραμμο κορμί μετά από τρεις εγκυμοσύνες; Μάθαμε όλα τα tips.

Γραφει: elle.gr
image

O διάσημος trainer Don Saladino βοήθησε τη λαμπερή σταρ να επιστρέψει στις καυτές αναλογίες της μετά τις εγκυμοσύνες της. Η μετάβαση δεν έγινε φυσικά από τη μια στιγμή στην άλλη, αλλά ακολούθησε ένα στοχευμένο πρόγραμμα εκγύμνασης και μια ισορροπημένη διατροφή που την οδήγησαν στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

 

Ποια είναι όμως τα tips που δίνει ο Don Saladino για καλλίγραμμο και υγιές κορμί;

-«Προτιμήστε να καταναλώσετε υδατάνθρακες πριν το workout, καθώς βοηθούν καλύτερα την εγκεφαλική λειτουργία και δίνουν ενέργεια.

-«Το πρόγραμμα προπόνησης πρέπει να προσαρμόζεται πάντα στις ανάγκες, τις αντοχές και τον τρόπο ζωής του κάθε ατόμου. Τρεις φορές προπόνηση την εβδομάδα μπορεί να είναι αρκετή, αν νιώθετε πως με παραπάνω ώρες εξαντλείστε. Δεν σημαίνει πως κάθε φορά θα αποδίδετε το 100% σας, αν ο γυμναστής σας πιέζει για κάτι τέτοιο σημαίνει πως είναι ο λάθος γυμναστής».

-«Δεν ισχύει πως όσο πιο πολύ ιδρώνεις, τόσο πιο καλά γυμνάζεσαι. Άφησε το σώμα σου να μιλήσει και θα σου δείξει τον τρόπο»

-«Τους καλοκαιρινούς μήνες προτιμήστε να γυμνάζεστε έξω, θα δείτε πως θα σας γίνει πιο ευχάριστη η διαδικασία. Σχοινάκι και τρέξιμο στο πάρκο για παράδειγμα».

-«Πολλές φορές 10′ workout την ημέρα αρκούν για να ενεργοποιηθεί ο μεταβολισμός και να γίνει ένα reset σε σώμα και πνεύμα.

-Όσο για τις πιο δοκιμασμένες ασκήσεις, ο Don Saladino προτείνει: Προβολές για εκγύμναση των ποδιών, dead lifts με το ένα πόδι στον αέρα για τόνωση των γλουτών, άρσεις με kettlebells, pushups.

MORE FROM

BODY & SOUL