Follow us

Search

Δεν φροντίζεις τον εαυτό σου όσο πρέπει και αυτά τα 5 σημάδια το επιβεβαιώνουν

Ακόμα κι αν θεωρείς ότι το κάνεις, αυτά τα σημάδια δείχνουν ότι χρειάζεσαι περισσότερο ύπνο, καλύτερη διατροφή ή να ρυθμίσεις το στρςεΤο

Δεν φροντίζεις τον εαυτό σου όσο πρέπει και αυτά τα 5 σημάδια το επιβεβαιώνουν

Ας είμαστε ειλικρινείς, οι καθημερινές υποχρεώσεις, η ρουτίνα, τα παιδιά, η δουλειά γίνονται συχνά προτεραιότητες κάνοντας μας να αφήσουμε τον εαυτό μας κάποια βήματα πίσω. Πόσα “Έλα μωρέ δεν πειράζει” έχεις πει στον εαυτό σου σήμερα; Ακόμα κι αν δεν έχει φτάσει ο κόμπος στο χτένι και δεν έχεις κάποιο ιατρικό πρόβλημα, σίγουρα θα μπορούσες να βελτιώσεις πολλά πρόγματα για την επίτευξη μίας καλύτερης ποιότητας ζωής. Διάβασε παρακάτω τα 6 σημάδια που αποδεικνύουν ότι δεν σε φροντίζεις όσο θα έπρεπε, αλλά και τι μπορεί αυτά να σημαίνουν.

Έχετε συνεχώς brain fog 

Ξυπνάς κι ενώ νομίζεις ότι έχεις ξεκουραστεί κατά τη διάρκεια της νύχτας, δεν έχεις αίσθηση του χώρου και φεύγεις από το σπίτι χωρίς το πορτοφόλι σου. Η “ομίχλη” του εγκεφάλου μπορεί να συνδεθεί με πράγματα όπως ο κακός ύπνος και το στρες, αλλά μπορεί επίσης να είναι ενδεικτική για κάτι πιο σοβαρό, όπως μια ορμονική ανισορροπία που επηρεάζει γνωστικά ζητήματα, για παράδειγμα. Ειδικά για τις γυναίκες, οι διαλείψεις του μυαλού μπορεί να υποδηλώνουν δυσλειτουργικό θυρεοειδή. Κάνε μια ολοκληρωμένη εξέταση αίματος που μετρά όλες τις ορμόνες και τους βιοδείκτες σου και μια πλήρη εξέταση θυρεοειδούς που όχι μόνο μετρά τις θυρεοειδικές ορμόνες αλλά και πιθανά αντισώματα του θυρεοειδούς, για να προσδιορίσεις με ακρίβεια τις βασικές αιτίες της ομίχλης στον εγκέφαλο σου. Επειδή το εντερικό σου μικροβίωμα μπορεί να επηρεάσει το υπόλοιπο σώμα σου, η υγιεινή διατροφή μπορεί να σου προσφέρει περισσότερη διαύγεια και ικανότητα συγκέντρωσης. Οι περισσότεροι ασθενείς είναι έκπληκτοι από τη διαφορά που μπορεί να κάνει ένα υγιές έντερο στη γνωστική τους λειτουργία. Αναφέρουν ότι αισθάνονται πιο έξυπνοι, περισσότρο οξύνους, με γρηγορότερη αντιλήψη και με βελτιωμένη ικανότητα να εστιάζουν, να θυμούνται πράγματα και να ολοκληρώνουν νοητικές εργασίες.

Η σεξουαλική σου ορμή είναι χαμηλή

Οι απαιτήσεις της εργασίας ή των παιδιών μπορούν να μειώσουν την επιθυμία για σεξ. Το ίδιο μπορεί να συμβεί κι αν είσαι πολλά χρόνια με τον ίδιο σύντροφο. Ενώ η λίμπιντό σου θα φουσκώσει και θα ξεθυμάνει και ξανά το ίδιο, αν δεν έχεις ποτέ όρεξη για σεξ μπορεί να αντιμετωπίζεις κάποια ορμονική ανισορροπία. Μίλησε με το γιατρό σου σχετικά με εργαστηριακές εξετάσεις για την ανάλυση ορμονών, όπως η τεστοστερόνη, η οιστραδιόλη, η οιστριόλη, η προγεστερόνη και πολλά άλλες. Οι ορμονικές ανισορροπίες μπορεί να σχετίζονται και με πιο σοβαρές καταστάσεις, όπως κόπωση, κατάθλιψη, αύξηση βάρους, ακόμη και καρδιακά προβλήματα. Το τεστ ορμονών θα λειτουργήσει ως οδικός χάρτης και στο 99 τοις εκατό των περιπτώσεων θα αποκαλύψει τα βασικά αίτια.

σημάδια ότι δεν φροντίζεις τον εαυτό σου

Νιώθεις υπνηλία όλη την ώρα

Εκτός από την άσκηση και την καλή διατροφή, ο νυχτερινός ύπνος είναι πολύ βασικός για την υγεία σου. Έτσι, όταν δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς ή απλώς αισθάνεσαι ότι δεν είναι ποτέ αρκετά τα snooze, μίλησε με το γιατρό σου το συντομότερο δυνατόν. Μπορεί να παλεύεις με την άπνοια, με μια διαταραχή ύπνου κατά την οποία ο αεραγωγός σου καταρρέει και διαταράσσει τον κύκλο του ύπνου σου όλη τη νύχτα. Η κατάσταση σχετίζεται με υψηλή αρτηριακή πίεση, αύξηση βάρους και καρδιακές παθήσεις. Ο ύπνος είναι επίσης κρίσιμος για την επαναφορά του εσωτερικού σου ρολογιού. Σε ένα τέλειο σενάριο, το σώμα σου θα έχει ένα εκπληκτικό μοτίβο αναγέννησης. Καθώς μεγαλώνουμε και ορισμένα από αυτά τα εσωτερικά επίπεδα ορμονών γίνονται ανισόρροπα, αυτό μπορεί να προκαλέσει ένα φαινόμενο ντόμινο ανισορροπιών και ελλείψεων, προκαλώντας έτσι κακό ύπνο.

Το δέρμα σου είναι εξαιρετικά ξηρό

Το ξηρό δέρμα συνύθως είναι επακόλουθο του κρύου καιρού. Παρόλο που το ξηρό δέρμα είναι πολύ πιο πιθανό να σχετίζεται με τον καιρό, θα πρέπει πάντοτε να παρακολουθείς κι άλλα σημάδια, όπως η φαγούρα που θα μπορούσε να είναι μια ένδειξη ότι η δίαιτά σου με χαμηλά λιπαρά κρύβεται πίσω από μια ανεπάρκεια λιπαρών οξέων. Εκτός από την προσθήκη μιας καθημερινής ενυδατικής κρέμας που είναι συμβατή με τον τύπο του δέρματός σου, συνίσταται η προσθήκη περισσότερων λιπαρών στο καθημερινό σου μενού. Αυτά θα μπορούσαν να είναι αβοκάντο, καρύδια, ελιές και άλλα υγιή λίπη.

σημάδια ότι δεν φροντίζεις τον εαυτό σου

Έχεις μυϊκές συσπάσεις στα πόδια σας

Εάν περνάς το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας καθισμένος στον υπολογιστή ή μπροστά στην τηλεόραση, μπορεί να μην δίνεις ιδιαίτερη σημασία στην περιστασιακή σύσπαση των μυών ή τις κράμπες στο πόδι. Ωστόσο, ο ιατρικός διευθυντής στο Carillon Miami Wellness Resort, Adonis Maiquez, MD, προειδοποιεί ότι οι συχνοί σπασμοί στους μυς  μπορεί να υποδηλώνουν χαμηλά επίπεδα μαγνησίου. Γεγονός που με την πάροδο του χρόνου, μπορεί να δημιουργήσει διάφορα προβλήματα υγείας, όπως καρδιακές αρρυθμίες. Σε γενικές γραμμές συνίσταται η αύξηση της κατανάλωσης τροφών πλούσιων σε μαγνήσιο, όπως αμύγδαλα, σπόροι κολοκύθας και μπανάνες. Εάν όμως,  ο γιατρός σου προτείνει ότι χρειάζεσαι ακόμη μεγαλύτερη ποσότητα αυτής της βασικής βιταμίνης, σκέψου ένα συμπλήρωμα διατροφής.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΘΕΜΑΤΑ:

 

 

MORE FROM

FITNESS

BEST of INTERNET