Menu

7 συμβουλές για επίπεδη κοιλιά σύμφωνα με τους ειδικούς

Ρωτήσαμε και μάθαμε τους τρόπους για να απαλλαγούμε μια για πάντα από το συσσωρευμένο λίπος στην κοιλιά.

1. Μάθε τι είναι γεύμα και τι σνακ

Σε αντίθεση με όλα όσα έχεις ακούσει για τα πέντε γεύματα την ημέρα, αυτή η τακτική δεν ταιριάζει σε όλους. Βρες τον δικό σου τρόπο και κατανάλωσε λιγότερα και πιο ουσιαστικά γεύματα. Μπορεί ο αριθμός των γευμάτων να μην μετράει, αλλά η ποσότητα είναι πολύ σημαντική. Σύμφωνα με ερευνητές του Purdue University, το μεγαλύτερο πρόβλημα στη συμπεριφορά μας είναι ότι τα σνακ έχουν μετατραπεί σε γεύματα και τα γεύματα σε υπερβολές. Τα τελευταία 30 χρόνια, τα μεγέθη των σνακ έχουν αυξηθεί από τις 360 θερμίδες στις 580. Σκέψου ότι ο μέσος όρος των σνακ που καταναλώνει μια γυναίκα δύο φορές την ημέρα, κυμαίνεται σε περίπου 500 θερμίδες , οπότε σε μόλις δύο εβδομάδες, αυτά τα σνακ – ανεξάρτητα από το πόσο «υγιεινά» είναι – μπορεί να συμβάλουν στην απόκτηση ενός επιπλέον κιλού.

2. Πες ναι στα λιπαρά

«Έχει αποδειχτεί επιστημονικά ότι η κατανάλωση λιπαρών σε βοηθάει να αδυνατίσεις» δηλώνει ο Aragon. «Στην πραγματικότητα, το Ινστιτούτο Ιατρικής συνιστά ότι τα λιπαρά τρόφιμα πρέπει να αποτελούν το 20 με 35% των συνολικών θερμίδων σας» προσθέτει. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να συμπεριλάβεις στη διατροφή σου τα σωστά λίπη – κυρίως μονοακόρεστα, όπως καρύδια, αβοκάντο, και να κρατηθείς μακριά από τα επεξεργασμένα τρόφιμα που περιέχουν τρανς λιπαρά. Μια αναφορά στην επιθεώρηση British Journal of Nutrition έδειξε ότι μια διατροφή πλούσια σε μονοακόρεστα λιπαρά, βοήθησε τους ανθρώπους να χάσουν λίγο βάρος και σωματικό λίπος ακόμα και αν δεν άλλαξαν την πρόσληψη θερμίδων.

Βρες ακόμα περισσότερα healthy tips στο shape.gr.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ