Menu

7 συνήθειες των γυναικών που δεν παχαίνουν ποτέ

Η διατήρηση του βάρους σε φυσιολογικά επίπεδα δεν πρέπει να είναι άθλος, υπάρχουν τρόποι να το καταφέρεις τόσο εύκολοι που σε ελάχιστο χρόνο θα σου έχουν γίνει συνήθεια.

-

1
Τα μυρωδικά

Είναι γεμάτα αντιοξειδωτικά που κάνουν καλό ενώ παράλληλα δίνουν υπέροχη γεύση στα πιάτα μας χωρίς να καταφεύγουμε σε σος και καρυκεύματα του εμπορίου. Κουρκουμάς, κανέλα, κύμινο, κάρδαμο… όλα τους κάνουν επίσης θαύματα για το πεπτικό μας σύστημα ενώ μας ανοίγουν νέους γευστικούς ορίζοντες για να δούμε τα αγαπημένα μας με άλλο μάτι.

2
Επιλέγουμε τοπικά προϊόντα

Ψωνίζοντας από την λαική αγορά, για παράδειγμα, θα γνωρίζεις την προέλευση όσων θα καταλήξουν στο πιάτο σου και θα μπορείς να ποντάρεις στην φρεσκάδα των υλικών. Καλό είναι να “σεβόμαστε” τους ρυθμούς της φύσης και να επιλέγουμε φρούτα και λαχανικά εποχής αφού, όπως λένε και οι ειδικοί, η φύση είναι σοφή και φαίνεται ότι μας προσφέρεις ό,τι πραγματικά έχουμε ανάγκη κάθε εποχή.

3
Ελαττώνουμε την γλουτένη

Μπορεί να μην έχεις κάποια δυσανεξία αλλά όλοι μας καταναλώνουμε μεγαλύτερη ποσότητα από αυτή που χρειαζόμαστε. Ένας εύκολος τρόπος είναι να αντικαθιστάς κατά καιρούς τα μακαρόνια με κινόα ή καστανό ρύζι και να μην ενδίδεις σε γλυκούς πειρασμούς χωρίς γλουτένη αφού είναι συνήθως γεμάτοι ζάχαρη.

4
Αλάτι μόνο εκεί που πρέπει

Μην συνηθίζεις στο πολύ αλατισμένο φαγητό, δεν κάνει καλό στην αρτηριακή πίεση. Φρόντισε να μαγειρεύεις όσο το δυνατόν περισσότερο στο σπίτι σου και να αποφεύγεις τροφές του εμπορίου με μεγάλη περιεκτικότητα. Δοκίμασε το φαγητό σου στο τέλος και βάλε λίγο αλάτι απλά για να νοστιμήσει.

5
Λέμε “ναι” στα καυτερά

Καυτερές πιπεριές, χαλαπένιος και τσίλι ξυπνούν τον ουρανίσκο μας και μας χαρίζουν μεγάλες δόσεις αντιοξειδωτικών στον οργανισμό μας. Προσοχή όμως, αν είσαι από αυτούς που τα λατρεύουν ελάττωσε την ποσότητα που καταναλώνεις αφού τα συστατικά τους μπορεί να έχουν αρνητική επίδραση στο στομάχι.

6
Γινόμαστε flexitarian

Τι εννοούμε με τον όρο αυτό; Δεν χρειάζεται να γίνεις χορτοφάγος αν σου αρέσει το κρέας, προσπάθησε απλά να το ελαττώσεις και να περιορίσεις την κατανάλωσή του σε μια με δύο φορές την εβδομάδα. Έτσι θα αρχίσεις να παίρνεις την πρωτείνη που χρειάζεται το σώμα από άλλες πηγές, όπως τα ρεβίθια για παράδειγμα, και θα δεις διαφορά στην επιδερμίδα και το σώμα σου χωρίς να περιορίζεσαι.

7
Τα καλά λιπαρά

Τα κορεσμένα λιπαρά ξέρεις ότι δεν έχουν καμία θέση στην διατροφή μας αλλά τα καλά λιπαρά, όπως αυτά του αβοκάντο, είναι απαραίτητα για τον οργανισμό. Βοηθούν στην μείωση της “κακής χοληστερίνης” και πρέπει να είναι κομμάτι της διατροφής μας σε καθημερινή βάση. Βάλε ελαιόλαδο στις σαλάτες σου, αβοκάντο στο ψωμί σου και συνόδεψε με χούμους τα λαχανικά σου για να παίρνεις αυτό ακριβώς που χρειάζεται ο οργανισμός σου κάθε μέρα.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ